stellita.med 3 barn<3 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 jeg begynner å bli passe lei av å gå gravid, dette er mitt tredje barn og min siste er ett år på søndag! føles ut som jeg har gått gravid i all evighet.. noen med erfaring om det er vanligere å føde før termin om det er såpass kort tid siden sist gang?gikk 4 dager over med førstemann og 2 dager med tulla.. Nå i det siste har jeg MYE kynnere og dårlig matlyst.. Vil helst bare bli ferdig men ikke før om 2 uker minst.. er forresten 35+1 idag!
SNoor Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Huff, stakkar deg da. Ikke noe kjekt når en går og venter sånn. Jeg venter også min tredje, og har akkurat som deg gått 4 dager over med første, og så to dager over med nr to:) Spennende å se når gullet i magen vil ut, men har ikke termin før november. Og så blir det 3 år mellom mine siste nå, men jeg dytter gjerne videre for å høre om de med veldig tette barn føder før? lykke til, og håper du ikke må vente så lenge:)
nytt bøllefrø i okt Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Går 7 dager over uannsett. Og venter min fjerde om 17 dager pluss 7 hehe. Alderen er 6 2 1
SNoor Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Oi, 7 dager over med alle! Går som en klokke du jo, he, he. Virkelig spennende om du går 7 dager over igjen!
MK73 Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Hehe, og jeg har en bekjent som har en frue som fikk alle tre 11 dager over termin :-)
jobber med saken har klart det Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Hei:) Føler veldig med deg:) Jeg og er drittlei!! Har vært på flere overtidskontroller og blir sendt hjem hver gang. Snart gidder jeg ikke gå på flere!! Ja, vet det er barnslig... men nå er jeg lei!! Sitte å vente i flere timer på et svar du vet kommer.... ARG. Hver gang sier de at babyen kommer når som helst, så du rekker sikkert ikke neste kontroll.... Er nå 14 dager over termin..... Måtte morgendagen bli bedre:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Huff, drittei her også Har gått gravid i 22 mnd tilsammen de siste 2,5 åra nå. Minste er 14 mnd og jeg er tung, sliten og på dårlig humør for tiden. Med førstemann fikk jeg 2 uker før tiden, nr 2 kom 4 dager over (jente), nr 3 kom 12 dager før og nå venter jeg jente igjen og er livredd for å måtte gå over. Hadde regelmessige og vonde kynnere på søndag i flere timer. Hun ligger langt nedi bekkenet så håper hun vi finne veien ut snart. Er fullgåtte 37 uker nå.
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2011 jeg skal ikke akkurat klage allerede på at lille må komme nå men bare merker at kroppen er sliten etter graviditeter nå..skulle ønske tiden gikk fortere nå mot slutten..rimelig sliten.. uff du er så lenge over som 14 dager??? føler med deg..er det din første? får håper for sin del katta at jenta di kommer før..dette blir nok den siste for min del..sover dårlig nå og må snu meg fra side til side hele tiden..blæ
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2011 november baby: blir spennende og se om vi føder like mange dager før eller etter denne gangen også da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå