Gå til innhold

Noen lærere på barnetrinnet her? Som har erfaring med Carlsten lesetest? Og bison?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Haha. Jeg må dele en morsom kommentar. Som jeg ikke får noe gehør for hjemme.

Vi har nettopp gjennomført Carlsten lesetest. Der var det en elev som jobbet veeeldig sent. Snakket med læreren hans som kunne fortelle at eleven startet å lese, så på læreren sin, for så å bla gjennom teksten og ta et "bisonoverblikk" før han leste videre.

 

Hahaha! Syns den kommentaren var så god.

Lesetest på 10 minutter og han tar et bisonoverblikk. Det er jo helt latterlig morsomt. Hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bison er en lesestrategi, så jeg syntes ikke dette var så dumt jeg da... men du finner stoff om bison i zeppelin 5 trinn (tror jeg, eller så var det 6 trinn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til både bison og Carlsten. Synes eleven var fornuftig, lært seg studieteknikk....BRA. Men selvfølgelig, her var det kanskje ikke akkurat der bison burde brukes.

 

Men læreren burde informert bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez!! Læreren burde informert bedre?? Hva vet du om det??

De har hatt Carlsten tidligere, og oppaven ble presentert etter lærerveiledningen.

 

Hvor jobber dere egentlig? På østlandet er dette hysterisk morsomt.

 

Vet at bison (som forøvrig står i både Zeppelin 5 og 6) er en lesestrategi. Den kan da vitterlig ikke brukes mens man sjekker lesehastighet.

 

HI. MED humor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns ikke dette var så dumt? Hahaha!!

Hvis du skal lese så mye du kan på ti minutter. Da ville du valgt å ta et bisonoverblikk før du fortsatte lesingen. Hahaha! Like morsom du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor selv på østlandet, er lærer, syntes ikke dette er hysterisk morsomt... du har dårlig humor eller så er du rett og slett tett i pappen HI

 

god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI er du lærer?

 

Skjønner kke hva som er så latterlg morsomt jeg. ikke rart du kke får noe gehør for den hjemme, dårlig humor rett ot slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe en lærer slik som innlegget er skrevet. Er nok en ung assistent som har vært inne i klassen. Synd at læreren ikke har forklart oppgaven godt nok.

 

Dårlig humor. Hva er morsomt med at eleven ikke forsto hva han/hun skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...