Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hvordan blir jeg kvitt ordlista/stavekontrollen som stadig endrer på det jeg skriver? Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 gå inn på innstllinger, generelt, tastatur. der står det autokorrekt, automatisk stor bokstav osv som du kan velge å ha av eller på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå