Gå til innhold

dere som er hjemme med barna lenger en permisjonen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er KJEMPEHELDIGE!! Skulle ønske vi hadde råd til det, men mannen ser ikke en gang vitsen med det. Når hun tipper året er det rett i barnehagen, 5 dager i uka :-( Dere som er hjemme, nyt det :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg nyter det:) Vet det ikke er en selvfølge.. Men så gøy å bli ordentlig kjent med ungene mine:) Jeg er så heldig at mannen min VIL at jeg skal være hjemme med ungene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjemme i 6mnd ekstra, og vi nøyt det skikkelig masse. Iogmed at jeg ikke har fast jobb, men kun er vikar, så har vi fortsatt dager sammen her hjemme. Han er i barnehagen 2-3dager i uka, og 2-3dager hjemme, alt ettersom. Greit å få i pose og sekk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte være hjemme 6 mndr ekstra fordi vi ikke fikk bhgplass før. Det gikk greit, men jeg savnet jobb, voksenkontakt og alenetid. Jeg er bare ikke typen til å gå hjemme med små barn, og er veldig glad for at hverdagen er i gang med jobb og barnehage. Elsker ungene mine over alt på jord, men de er meget aktive turbogutter som er som skapt for å gå i bhg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser :-) Kunne gått hjemme til barna begynte på skolen jeg hvis jeg hadde mulighet :-) Man fordummes nok litt etterhvert av det da men...hadde ikke brydd meg om det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hjemme med begge mine og det er rett og slett fantastisk!!! Ville ikke byttet mot all verdens karriere, fine store hus og fancy biler!

 

Men jeg jobber 50 % ved siden av, kvelder og helger. Går faktisk helt greit, og føler jeg har masse tid sammen med barna og sammen med mannen.

 

Jeg lever drømmen og er super lykkelig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok mange som blir provosert men må bare få slenge inn en kommentar her.

 

Jeg var hjemme i 6 måneder ekstra (ulønnet permisjon) og det er fullt gjennomførbart for det aller aller fleste!!! Vi begynte å spare allerede da vi begynte å prøve - det tok 2 månder før jeg ble gravid og fikk da spart i de to månedene + svangerskapet + litt i permisjonen. Det er bare (og igjen for de aller aller fleste;-) droppe kino, godis, nye klær etc etc så går dette helt fint. Kjenner jeg blir skikkelig provosert av alle disse "heldige dere som kan gå hjemme" Heldige meg? Jeg har lagt meg i selen og spart penger for å prioritere dette!

Er nå hjemme med barn nr. to og har gjort akkurat det samme nå - man trenger jo ikke spare masse hver måned heller, noen måneder ble det bare småbeløp men de teller de også ;-)

 

Det går hvis man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...