Gå til innhold

Noen spm ang. underlivet. Håper noen kan hjelpe meg, er litt fortvilet... (flaut)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del uren hud i form av hudormer i lysken. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette? Kan jeg bruke samme produkter der som i ansiktet? I tillegg har jeg en indre kjønnsleppe som er mye større enn den andre i tillegg til at den er litt ubehagelig innimellom.. Går det ann å operere den mindre? Syns dette er veldig flaut...

 

Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan operere dem mindre, ta kontakt med en plastisk kirurg der du bor og be om en konsultasjon. Tviler på at du får det dekket, må nok betale selv. Ang urenhetene ville jeg fått en time hos gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,du må IKKE bruke slike produkt i nærhet av slimhinner!

Bruk løse bommulstruser, vask deg med vann til nød dr.greve el.lignende. og vask klærne i nøytral vaskepulver. ikke gå med trange bukser, sov uten truse, ikke barber deg-det kan gi kviser,

slike kjønnslepper er HELT VANLIG!:) ikke gjør noe med det,det kan gi arrvev og ødelegge sexlivet.

glem hele greia,så lenge den virker-ikke "fiks"den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd! Skal prøve det meste... Jeg bruker kun dr.greve der nede fra før av. Vet at slike kjønnslepper er helt normalt og at mange har det, men problemet er at den er vondt noen ganger, akkurat som den kommer i klem eller noe... utseende messig er det ikke så viktig for meg, ingen andre en samboeren som er der nede allikevel ;) Men takk for god hjelp =) skal ta kontakt med gyn. ang. hudormene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det er hudlege som tar seg av hudormer og slikt.... Gyn kan ingenting om det.

 

Plages du av kjønnsleppene, så snakk med din fastlege. Tror ikke du får det dekket om det er "normalt".

 

Jeg har store indre kjønnslepper, men de er like store. Vet det kan bli sårt og komme i klem av og til. Men ikke noe større problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...