Gå til innhold

Hva FAEN er det som foregår??? Tenåringen min(som er på rømmen) er blitt ranet, og politiet gidder omtrent ikke lete???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hn har gjort så "mye" før, ifølge politiet. Så de vet ikke om de trenger lete etter hn når jeg melder tenåringen savnet nå!!!!

 

Hva med menneskeverd???? Hva med å ta det for det det er? En tenåring 50 mil hjemmefra, og foreldre som ikke vet hvor hn er? Og får beskjed gjennom SMS at tenåringen er blitt ranet, men har det bra? Hva med å FINNE tenåringen????

 

Nei, nå er jeg så langt nede pga alt sammen, at jeg blir forbanna!!!! Hvem på??? Jo, de voksne med ansvar for ve og vel i landet, som skal være der og hjelpe når innbyggerne trenger det!

 

Jeg har ikke mulighet til å finne tenåringen alene, og det er det en har politi til!!! De kan ta en telefon til neste distrikt, og slipper å ta bilen som jeg må. De er kjent, de har søkemuligheter og ikke minst flere folk enn jeg er alene.

 

Jo, jeg skrev innlegget her om kvelden om en tenåring på turne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gir denne tenåringen din beskjed om at han er ranet....men vil ikke si hvor han er???

Er han 13 eller 19 - også det har betydnig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er barnet ditt i oslo? Ring 23487090 og snakk med de, de har et team som jobber ute og som kan forsøke å finne sønnen din kanskje.

 

Og de får også ofte inn perosner som trenger overnatting eller som har blitt ranet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper bv får plassert barnet ditt på tvang før h*n fyller 18....

 

Etter det er det ikke mye hjelp å få... Hilsen mor som har vært i samme situasjon som deg... Kan jeg spørre hvilken del av klokkergården barnet ditt har vært plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgården. På Tvang(4-24)..... Og litt innom Lilletorpet. Og Torpet før det......

 

Jeg vet, og jeg sliter..... Dette er ikke gøy litt engang. Nå er jeg desperat! Og ikke engang politiet vil hjelpe meg, føles det som. "Bare la det gå nedenom og hjem" føles det litt som om jeg møter overalt nå.....

 

Kan være jeg har møtt deg, nn 20:46, dersom det ikke er for lenge siden ditt barn var der. Jeg har vært på alt av familiehelger, sammenkomster og seminar mens min tenåring var der.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tenåring var først på torpet, så pa avdeling i vest. ( Måløy)

H*N går nå andre året på videregående der oppe og det er nesten som jeg ikke kan forstå hva de har gjort med H*N. Jeg har fått barnet mitt tilbake og familiehelgene +++ har gjort oss sterkere og fått oss sammen..

 

Masse lykke til HI... Det du går igjennom er det ingen andre enn oss som har vært der selv som kan forstå...

Sender deg varme tanker og gode klemmer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23487090 er nr til legevakten.

 

De har noe som heter sosial og ambulant akuttjeneste.

De kan være behjelpelig.

 

Er det noe stoff eller rus? Hørt med utekontaktene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoff og rus er det nok litt av, ja.

 

Har kun snakket med lokale politiet her, og de har liksom ikke helt tid(siden de nå fikk kontakt med tenåringen pr telefon). Politimannen jeg sist snakket med, presterte å le av meg. Da sa jeg at dette er ikke det siste om denne saken.

 

Jeg er ikke en naiv og godtroende mor de lett kan overtale til å tro hva som helst.

 

Hva har skjedd med verden når en tenåring kan holde på sånn, og en bekymret mor ikke blir hørt??

 

Tenåringen er liksom "verdensmester" i kveld. Hva høres det ut som? Jo, rus. Og da kanskje amfetamin? "Jeg med min hjerne lurte ranerne rett i fella mi"(SMS'en jeg sist fikk fra barnet mitt)??? hmmm....

 

Nå gråter jeg, og vet ikke hva jeg skal gjøre.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er frustrert pga politiet ikke kan eller vil hjelpe.

 

Men dette er barnet ditt. Sett deg i bilen og kjør! Om det så er 10 timer det er snakk om. Barnet ditt trenger deg! Kansje ikke et fang å sitte på som våre barn her inne på dib, men en mor som tar tak og ordner opp. Finn barnet ditt og hjelp det!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring nummeret du har fått her og hør med dem om de kan hjelpe. Prøv alt! Uff, for en forferdelig situasjon.. Kan bare prøve å forstå..

 

Jeg var ikke enkel når jeg var i tenårene. Mistet min far pga alkohol og reagerte på det med å rømme osv. Min mamma gjorde alt hun kunne. Hun fikk hjelp fra politiet og hun kom å hentet meg alene.

Jeg skammer meg i dag når jeg tenker på alt jeg gjorde mot henne og hvor redd hun har vært for meg.. Men hadde det ikke vært for at hun aldri ga meg opp så hadde jeg nok hatt en annet liv i dag. Jeg er evig takknemlig for alt det mamma gjorde for meg, selv om jeg ikke skjønte det da.

 

Vil ikke politiet hjelpe så prøver du andre. Lykke til! God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...