Gå til innhold

Tør du vise deg i de samme klærne to dager på rad?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, til handling og sånn bryr jeg meg ikke. Men skal jeg ut med de samme folkene 2 kvelder på rad, bruker jeg ikke samme topp. Buksene gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å vise meg i det samme antrekket to dager på rad. Kan bruke samme plagg. Kanskje buksa. Men ikke hele antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, til og med 5 dager på rad ;)

 

hehehe... jeg har arbeidsklær og jobber ikke innen helse, så her er det fritt frem :)

 

Nei, jeg finnes ikke redd for hva kunder tenker. For de ser meg ikke alle de dagene uansett :) Og så har jeg ofte de samme klærne hver gang jeg kommer til en kunde, men da har de vært vasket i mellomtiden, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker jo litt på det HI.. Men saken er slik at jeg ofte bytter klær når jeg kommer hjem, typ joggebukser og t-skjorte. Så klærne blir ikke gått med døgnet rundt.

 

Kan godt bruke de samme klærne noen dager på rad om de ikke lukter svette eller er krøllete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jukser litt. Jeg bruker ikke samme topp/genser to dager på rad, men jeg hvier det ikke i skittentøyet heller (dersom det ikke er skittent da)

 

Så jeg bruker klærene flere dager mellom to vask, bare ikke to dager på rad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne 3 dager også på jobb.

Jeg bytter som regel klær når jeg kommer hjem for jeg liker å gå i skjørt hjemme. Skal jeg ut på kvelden har jeg andre klær enn på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bruke samme bukse i 2-3 dager, topp/bluse bytter jeg hver dag som oftest. Er toppen fortsatt ren så går den ikke i vaskemaskina, men på en stol med "gjenbruks" klær :P Liker ikke å gå i det samme hver dag da jeg jobber som selger i butikk og føler at hvis jeg blir sett i det samme to dager på rad så er jeg en ustelt sjuske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...