Gå til innhold

jeg tror faktisk ikke at de som slenger dritt her er forferdelige bitre kjerringer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min tur til å få ut litt frustrasjon.

 

Jeg kom inn på disse sidene da jeg ble gravid i 2009. Og siden har jeg jo vært innom titt og ofte. på BIM sidene synes jeg det var greit, lite drittslenging men ganske mange hysteriske folk som mente man måtte ta kontakt med lege for den minste ting og litt type "stå på krava, dette har du rett på"...

 

Men så har jeg da fulgt litt med på anonymforumet etter at jeg fikk barn. Og daglig så er det folk som skriver: "fy så slemme dere er, dere er virkelig noen dårlige forbilder... en skam at dere har barn...".

 

Og ja, på dette forumet så blir det sagt mye drit, og ja jeg har og sagt ting som jeg kanskje ikke ville sagt høyt.

 

Men jeg tror at de fleste som er her inne er voksne, oppegående mennesker, i et forhold, som deltar aktivt i barnets liv og som framstår som en normalt ressurssterk menenske.

 

Hvem har vel ikke en eller annen gang hatt lyst til å si til kassadamen at hun har tatt på seg en stygg leppestift, eller til dama som går med for trang topp at hun ser helt jævlig ut eller at den gamle dama med rullator kan se til helvete å komme seg over veien... skjønner dere hva jeg mener?? Alle har på et eller annet tidspunkt lyst å slenge noe drit til folk fordi man blir irritert eller har en dårlig dag.

 

På dette forumet tillater man seg å gjøre det nettopp fordi ingen ser hvem du er!

 

Vet ikke hva jeg vil med dette, bare kjente at jeg måtte skrive det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HELT ENIG HI :)

 

Jeg er ikke et fælt slemt menneske , men det hender jeg slenger ut av meg på anonymforum.

 

Bedre det enn å kjefte på mann og unger.

 

Idiotisk at folk må si hvor fæææælt det er her inne.....

så ikke gå inn her da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA.. vi har ei på Rema her som har en merkelig sminke hver eneste dag. Finnes ikke normale sminkedager det på badet ;)

 

Hun kan ha en sommerfugl tegnet på kinnet, eller hva som helst. Jeg trodde det var karnevalssminke fra dagen før, første gangen jeg så henne, men nei... hehehe... Det var det hun hadde valgt å tegne den dagen :)

 

Og jeg er en voksen og oppegående dame, med lite fordommer. Men jeg presterte å spørre henne helt på impuls om det var karnevalssminke :) ehhh... neeei.. sa hun ;)

 

En er bare ulike, og noen har en sur dag. Men det betyr ikke at de med en sur eller uheldig dag har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19:52....

 

akkurat det som er poenget mitt, drit i å gå inn her da om du ikke takler å lese det som blir skrevet her.

 

Sikker på at 70% av de som er her inne har slengt dritt en eller annen gang.

 

Ja noe er nok på kanten, men synes det er vel så ille med alle de som mener man skal kaste ut gubben fordi han promper på kjøkkenet eller fordi han tørker en buse på gardinene...

 

eller melde folk til barnevernet fordi de ble tatt på fersken av barnet mens de drakk en øl sent på kvelden eller til og med pulte!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...