Gå til innhold

Det trengs strengere moderering her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Diskuteres om det bør være et anonymforum her og det bør vi jo kunne ha. Men moderatorene her inne børe være flinkere å slette usaklige svar. Sikkert en heldagsjobb det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner aldri denne drittslengingen jeg. Om man ikke liker seg så bør man helle gå en annen plass - eller la være å spør om man er så hårsår.

Men synst faktisk det er veldig gøy her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg her inne jeg !

Stikk herfra hvis dere ikke tåler litt dritt fra fremmede.

 

Syntes det er morsomt å småkrangle litt jeg da...

 

Skader jo ingen det her !

Og det at noen skal ha prøvd å ta sitt liv fordi hun hang her , det er tull.

 

Når man går SÅ langt så er det noe heeelt annet og myyyye mer som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rister bare på hodet over svaret ditt 20.03...

 

Hvordan kan du vite at de svarene hun fikk her inne ikke fikk begeret til å renne over? HVORDAN kan du vite det helt sikkert?

 

Jeg kan svare med samme mynt som deg; Stikk herfra om du ikke klarer å la være å spre rundt deg med eder og galle... og jeg snakker ikke om tull og fjas.. og småkrangling..

 

Jeg snakker om tråder hvor mennesker..i ulike stadiet i livet blir hetset og "mobbet"...

 

Man kan rett og slett ikke si at noen bør holde seg unna forum om de er psyksisk syke.. det vil si.. man KAN si d.. men vil d hjelpe? Tror du en som psykisk syk vil innse dette selv?

 

Jeg tar ihvertfall sterk avstand fra det enkelte her inne skriver.. Og er fullstendig enig i at det trengs strengere moderering..

 

Grunnen til at mennesker som trenger hjelp..støtte og trøst kommer til anonymforumet framfor andre forum er at det kun er her det er aktivitet.. Man kan si hva man vil om det.. men slik er det nå en gang... Og igjen..anonymforumet er ikke skapt for å sitte å lire av seg hva som helst..til hvemsom helst.. Da kan man heller trekke over på krangle..

 

Anonymforumet skal gi mennesker mulighet til å lufte tanker og spørsmål vedrørende saker som man som oftest ikke ønsker i sammenheng med egne nick.. og jeg tror ikke drittslenging går under dette..

 

Nei..du har rett..småkranlging skader ingen..

 

Men det er ikke småkrangling som er tema på dib/bim for tiden.. det jeg og mange andre her skriver om er mye værre... Og at enkelte kan sitte å forsvare dette... det forstår jeg ikke.. Det er jo rett og slett ondt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt20:03,hvordan i alle dager kan du si at det bare er tull??

 

Les gjenom innlegget ditt en gang,jeg nekter å ta deg seriøst,for ingen kan slenge så mye svada ut og samtidig ha antennene på plass.

 

Hva vet du egentlig om psykisk sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor alle dere som klager hele tiden på dette forumet bruker denne siden.

Kan dere ikke være så snill å bruke skravlesiden og så kan vi som vil bruke denne siden få ha den i fred og slippe de sutrete innleggene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du innlegget mitt i hele tatt 21.23?

 

Så alle de som ønsker seriøst svar.. anonymt..uten å bli mobbet og hetset skal ha seg over på skravlesiden fordi DU mener at det er best slik? De skal ikke ha denne muligheten, uten i tillegg risikere å bli hetset...

 

kan ikke dere som MÅ spre dritt heller gå på kranglesiden..eller opprette et eget forum for mennesker som liker å hetse andre? Så kan vi andre holde oss unna disse sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel noe som ikke kan taes opp for ofte eller Sug Lut?

 

Syns du det er greit med en slik holdning til forumet? At det er greit å spre dritt og være ekle mot hverandre..,og at de som ikke tåler det får holde seg unna... ?

 

Jeg er IKKE av den mening ihvertfall.. Og heldigvis er jeg berettighet til den.. Videre har andre full rett til å mene noe annet.. Men jeg står fortsatt fast på at det må være noe veldig galt med tankegangen til enkelte her inne.. Hetsing..og mobbing er ikke greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser flere seriøse innlegg daglig jeg 21.46...

 

Innlegg hvor folk vil ta opp dagligdagseting..ber om råd/anbefalinger..

 

Innlegg hvor folk trenger støtte og tanker om vanskelig situasjoner..

 

Innlegg hvor folk rett og slett vil spre litt glede...

 

Innlegg hvor folk vil diskutere ting som skjer i verden..(media)

 

Men i så alt for mange tilfeller blir det jo ødelagt av anonyme som ikke klarer å holde seg unna disse trådene.. Hva er det som gjør at folk MÅ spre rundt seg med eder og galle?

 

Nei jeg håper bim tar tak i dette... "lei"...

 

Og jadajadaja... jeg vet jeg kan holde meg unna bim.. men vet du.. d hjelper søren ikke de som ikke klarer det.. de som blir lei seg over hva folk her inne klarer å lire av seg... Og til det skjer en endring så står jeg gjerne på med slike tråder for å få en endring..

 

Og jaaada..jeg vet de fleste her inne er koslige damer..som ikke sprer rundt seg med dritt.. men d betyr ikke at de som er ekle ikke blir sett.. det er nemmlig de som blir sett mest! Desverre!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,zov i ro og godnatt sov i ro lille skaaaaaatttttttttttttt, blir døsig av dette kjedelige lesestoffet her, kan alle sarte sjeler vennligst forlate anonymforumet og komme seg over på plysforumet??

Der serveres vennlige ord og valium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det trengs hjerter her også, slik at de sarte sjeler får seg en god natts søvn

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, alle hjerter gleder sei..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de som faktisk har en normal tankegang forlate forumet og ikke få bruke det til det det faktisk er beregnet på, bare for at noen sier det?

 

Er det virkelig blitt så ille her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...