Gå til innhold

Bare jeg som syns det begynner å bli tungt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er straks i uke 28, og jeg syns det er tungt allerede. Sliter skikkelig med vondt i hele ryggen, bekkenløsning samt en hoste som har vedvart snart to mnd, hvilket igjen leder til inkontinens...

Jeg elsker å gå gravid, etterlengtet svangerskap:) Men er det så tungt?

Har også stoooor mage, er stor mage ensbetydende med stor baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 25 uker og synes ikke det er tungt, men er mye sliten... jobber 100 prosent butikkleder i en skobutikk og er myye løping tøying bøying og tunge løft.. kjenner jo at kroppen blir større.. hadde stor mage sist gang og fikk en gutt som veide 3900 g.. fikk nå beskjed om at jeg har et litt høyt symfysemål.. øverst i kurven, så er litt redd det blir en diger beby denne gangen også.. men trenger jo ikke ha noe å si tror jeg... blir jente denne gangen og de pleier jo å være mindre enn gutta.

Skrevet

hei popstar

du er absolut ikke alen jeg er bare 21 uker på vei, men er allerede 100 prosent sykemeldt pga bekkenløsning, dette er min 3 barn og syns det blir tungere for hver graviditet hehe.

det er ikke noen sykdom å være gravid, men det kan desverre være en medfølgende bivirkning for mange.

jeg var veldig overrasket i første svangeskap over hvor tøft var,de fleste prater om hvor dejligt det er,men bortset fra gleden over barnet følte jeg meg nå veldig nedtrykt over det hele.

siste gang og denne gang viste jeg ihvertfald hvad der ventede meg og krykkene står klar allerede, jeg klarte ikke å gå uten dem i siste svangeskap fra 7mdr og frem og håper bare at de kan stå der til samme periode så denne gang,men er også realistisk og tenker det er lite troligt.

jeg liker ikke å være gravid og har aldri likt det, når jeg sier det ser folk merkeligt på meg ;-) men jeg mener ikke at der er noen grunn til å hykle og ljuge om det,det betyder ikke atjeg ikke vil ha barn som sagt er det min tredje og gleder meg til hun kommer, men det meste av tiden hvor jeg er gravid ja den skal bare overstås best muligt, både for meg og resten av familien merker jo at de også lider under det når jeg nesten ikke kan noen ting og blir fortere sur både pga hormoner men også pga smerterne.

jeg føler altid det er utrolig uretferdig når jeg ser mine venniner sejle uten problemer gjennom det ene svangerskap etter det annet uten noen større problemer,men er selvsagt også glad på deres vegne.

det var så min klagesang det er sunnt å klage innimellom vi skaper nytt liv hvilket er viktigt og smukt osv,men det er ikke altid lige lett derfor kan vi heller ikke smile å være glade hele tiden.

Skrevet

Kjære deg - har du en hoste som har vart to måneder så må du få behandling! Ring legen!!! Stakkars slitne kroppen, hoste har ingenting med et svangerskap å gjøre. Er man syk i to måneder så er det klart man er sliten! Kom deg til lege og få hjelp - du må få bygget opp krefter til lille mini-popstar skal komme!

Skrevet

Jeg har vært hos lege. Jeg har astma, og når jeg er så uheldig og får en luftveisinfeksjon så blir utfallet desverre langvarig hoste. Har medisin til astma, men hjelper lite. Hovedproblemet er slim i bronkiene, og det er svært lite jeg får gjort noe med. Har tatt en flaske bisolvon, og det ble bedre, så nå kurerer jeg meg selv med vann:)

Jeg lurer på hvor tungt det kommer til å bli om 2 mnd!!!?? ;)

Men jeg har ett etterlengtet icsi-barn i magen, så alt er ok....mamma kan lide seg igjennom alt til prinsen kommer;)

Skrevet

har lyst å kommentere det siste spørsmålet ditt! Jeg lå øverst på kurven på magemålet hele veien, fikk maaange kommentarer om min store mage (heldigvis kunne jeg le av det), og la på meg tilsammen 18 kg. Men gutten som kom ut veide 2950. Så tror ikke stor mage i seg selv betyr stor baby! Men vil legge til at jeg trente hele svangerskapet, og spiste ikke så mye sukker forutenom jul og påske, men da spiste jeg mye :) og jeg er ellers normalvektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...