Gå til innhold

Lei meg ja:( jeg kan ikke skrive.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rett og slett, jeg strever og jobber og jobber med tekster, men det blir ikke bra. Jeg regner ikke med å få A`er, men hadde nå et håp om å kanskje oppnå minst en B, kanskje flere også. Men som det ser ut nå og som jeg føler meg nå, så er jeg heldig om jeg får bestått. Jeg føler bare jeg henger med på andres kunnskap. Har ikke egne meninger, er ikke sånn kjempesnartenkt og har svar på direkten som så mange har...

 

Akkurat nå angrer jeg på dette studiet og har ingen anelse om jeg kommer meg igjennom med bestått:( Huff, blir så lei meg, for andre ser det bare ut som det sklir igjennom, mens jeg jobber og jobber og får ikke til noen ting.

 

jaja, fikk nå sutra litt her hvertfall. Om jeg antyder noe IRL så får jeg bare beskjed om at joda, du er jo så flink, dette fikser du... MEN JEG GJØR IKKE DET, OG IKKE SKJØNNER JEG HVORDAN JEG SKAL KOMME MEG GJENNOM DETTE HELLER. Må fullføre det jeg har startet nå, men dette kommer til å bli 9 lange måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er faget?

 

Rettskriving ser det ut til at du behersker. Jeg forstår hva du mener, men det er faktisk du selv som lager hindringer mentalt, gjennom å tro at du ikke klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør en studieveileder/ lærer om mal til oppsett! Det er nesten det viktigste for å få en god oppgave :-) Og du trenger ikke ha egne meninger eller vite alt, så lenge du er flink til å finne kilder og stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel aldri svare på innlegg her inne, men dette traff meg rett i hjertet. Hvorfor? Det er akkurat som å høre meg selv.. Jeg gikk 4 år på høgskolen og fikk for et par år tilbake min bachelorgrad i vernepleie. Det var en utrolig seier for meg. Jeg kommer ikke med svar på løpende bånd, jeg tenker ikke så fort..Jeg husker litt dårlig.. Jeg svettet og gråt meg igjennom utallige oppgaver, fremføringer, gruppearbeid osv. Og vet du hva? Jeg har lært så mye av det. Jeg har lært at jeg klarer hvis jeg ønsker det hardt nok.. Har vel ikke andre råd enn å ha trua på deg selv!! Jeg fikk også høre at "joda, du er så flink.. det her fikser du..flink, flink, og flink meg i..." Hehe.. Åh, jeg var lei av de ordene selv om det var ment som støtte.. Mine gruppemedlemmer var alltid flinkere enn meg og det kan gå på selvtilliten løs. Jeg var så langt nede det siste året at jeg ikke fatter hvordan jeg klarte å komme meg igjennom.. 9 måneder er ingenting, det går fort.. Gi det en sjanse :)) Gråt, hyl og skrik.. Google.. Les.. Jeg fikk en B og en C på slutteksamen og var selvfølgelig ikke kjempehappy for den C-karakteren, men jeg var kjempehappy for at jeg aldri ga opp.. Det var egentlig ikke noe alternativ heller, for da hadde jeg skuffet meg selv, og alle andre.. Jeg tror selv at jeg hadde skuffet andre :D

 

Jeg føler virkelig med deg og håper at du fikser altsammen.. Man blir god på å skrive når man kan nok om temaet. Prøv å lage en samtale med deg selv om temaet.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...