Gå til innhold

Mine venninners kjærester blir forelsket i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er tre veninner som har et godt vennskap og har vært bestevenner ganske mange år.

Jeg og hun ene er like gamle mens hun andre er 2 år yngre enn oss. Det har bestandig vært slik at gutter de blir sammen med faller for meg og prøver seg , jeg har heller aldri kysset eller noe som helst annet med mine veninners kjærester.

I begynnelsen var jo dette litt stas , men når ting ble mer serriøst i et forhold så var det jo ikke så kjekt men mer plagsomt. Jeg har nå vært i et forhold i 5 år og har et barn på snart 3 år. Mine to veninner har blitt sammen med hver sin fyr som også er brødre. Begge disse er forelsket i meg i tillegg venter mine to veninner barn med disse og jeg er veldig frustrert.

Hva er det med meg som gjør at mannfolk blir forelsket i meg!!!!! Jeg ser ikke ut som noen supermodell, ser ut som e helt vanlig jente med noen kg for mye.

Det går i flørting, sms og så fort veninnene mi e fks er opptatt vil de treffe meg og snakke, de forbudet datteren m , kjøper gaver og klær.

De har sendt mld om at jeg er sexy, nydelig, hadde jeg vært singel hadde de revet av meg klærene og tatt meg med en gang fordi jeg er så sexy. Jeg svarer ikke på mld som går over den vennskapelig grensen men svarer på hvis de fks spør hva jeg gjør på eller snakker helt normalt med meg på msn/ Facebook. De kommenterer også bilder av meg på Facebook. Typen til hun ene veninna mi kysset meg på en fest men jeg trakk meg unna det er vel det eneste som har skjedd noen gang.

Noen andre som sliter med samme problem eller har slitt? Trenger serriøst råd trenger og bli kvitt dene kjærlighets duften min eller hva det nå er. Kan også oppleve på byen at mannfolk gladelig spanderer drinker på meg og flørter. Men det er jo sånnsett ok . Men liker ikke at mine venners typer holder på slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooooo, giiiiiid, det er nok siden du er så deilig. Og så flørter du kanskje litt veeel mye med dem.

Skrevet

Du er nok for snill. Om min venninnes kjæresten hadde prøvd seg på meg hadde jeg bedt ham dra til Helvete, og ikke vært høflig på Facebook!!!!

Ikke forklare disse mennene noe som helst - bli sint!

Skrevet

I begynnelsen var det stas? Kan ikke skjønne at dette skulle være stas på noe tidspunkt, dette sier litt om din væremåte. Jeg vil tro du flørter, og derfor faller de for deg. En mann ville ikke sendt slike seksuelle sms til sin samboers venninne med mindre han var blitt oppmuntret til det.

Skrevet

Flørter ikke i med dem i det heletatt og har aldri svart tilbake på en eneste seksuell mld eller flørte mld. Aldri truffet dem uten mine veninner er med.

Mine veninner unnskylder dem og de er enda på nyforelska stadiet.

Hilsen hi

Skrevet

Du må gi beskjed om at du ikke vil ha kontakt med dem, og vise det både med kroppsspråk og holdning.

Synes du drar det for langt ved å la dem holde på å gi deg oppmerksomhet, det er faktisk opp til deg å få slutt på det..

Har selv hatt en del typer til venninner etter meg gjennom årenes løp, og har gitt KLAR beskjed at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre.

Skrevet

Ja det var litt kjekt i begynnelsen at mannfolk lett ble forelsket i meg av å omtrent bare se meg og utveksle et par ord. Snakket om generelt mannfolk som ble forelsket i meg, men nå som jeg ikke er intressert i andre er det masette og plagsomt.

Og når jeg sier at i begynelsen var det stas tenker jeg på den første tiden vi begynte og bli intressert i gutter som var 7-8 klasse og det er mange år siden.

Hilsen hi

Skrevet

Takk for svar, burde kansje gjøre det. Kan nok stemme jeg er for snill og hyggelig. Men er ei type jente som ikke liker og såre andre eller være stygg med eller mot andre. Men burde gi klar beskjed til dem.

Skrevet

Ja, ikke sant.

Jeg tror problemet er DEG; og ikke de. Er dine holdninger og din væremåte som gjør det tror jeg. Slutt å server deg selv på sølvfat til dem, så slutter dem nok.

Skrevet

Hva med å vise venninnene dine meldinger som deres kjærester har skrevet?

Skrevet

Hah, hadde du vært en skikkelig venninne, hadde du sagt klart ifra til disse mannfolka at dette er uakseptabelt, og at om de ikke slutter tvert, så viser du alt av meldinger til venninnene dine.

Og så svarer du ikke på en eneste melding, ikke engang de som bare er vennskapelige. Det er da tydelig at de vil noe mer, så hvorfor inviterer du? Dropp dem, overse dem og gi faen i dem.

Eller liker du det egentlig ganske godt, innerst inne, siden du ikke makter sifra på en skikkelig måte?

Jeg snakker faktisk av erfaring her, siden jeg ofte opplever det samme. Men da legger jeg ikke noe imellom, og gir klar beskjed om hvor skapet skal stå! Og jeg truer lett med å avsløre dem om det er nødvendig, og da blir det fort slutt!

Skrevet

Du må selvfølgelig svare når du får en melding med flørtete eller seksuell tone, og da må du svare skikkelig!

Som f.eks:

Dette er IKKE greit, hva er det egentlig du innbiller deg? Jeg har samboer og er ikke ledig på markedet, det er heller ikke du. Neste gang jeg får en lignende melding kommer jeg til å vide den til xxx (venninnen din). Jeg vil IKKE ha noe annet forhold til deg enn som kjæresten til xx, og vil helst slippe å få flere meldinger fra deg!

Skrevet

Få deg noen nye venninner.. Klart du er attraktiv om du henger sammen med lav Intelligente ;)

Skrevet

ta-daaahhh.. ikke verre enn det.. med mindre du liker at de holder på sånn da.. Men da igjen er du en bedriten venninne, i så fall.. signerer 19:42

Hva sier mannen din om dette da? Syns dette er litt fjortismentalitet.. Litt sånn fnis fnis...

Skrevet

Skjønner deg godt jeg HI.

Har vel skjedd meg et par ganger også , men sånn er det bare når man er fiiin :)

Så lenge vi ikke gjør noe galt med alle disse mennene som vil ha oss så er det jo greit.

Samme det , men hvis mennene går for langt så si ifra til vennindene dine.

Skrevet

Det handler ikke på noen måte om at jeg liker det, men viser jeg disse meldingene til mine veninner blir de såret og jeg vil ikke at de skal bli såret.

Jeg har snakket med dem og de skal slutte, de fortalte meg at grunnen til de falt for meg og er forelsket i meg. Men forstår det aldri kan bli noe mellom oss.

Veninne mine vet ingenting og for og at de skal holde sammen så lar vi det ligge og glemmer det. De venter tross alt bran sammen også.

Skrevet

Har du vist disse meldingene til mannen, eller snakket med ham om det? Hvorfor har du ikke sagt fra til "venninnene" dine? (skriver "venninner" fordi ingen god venninne ville holde slikt skjult eller fortsatt å ha kontakt med mennene så lenge de ikke flørtet mer).

Har mistanke om at du er den samme som HI i andre tråden om at hun er vakker og at det er mange som er misunnelig på henne.

Skal gi deg et tips: vær ærlig, ikke virk billig ved å holde kontakt med mennene, og slutt å flørte med alt som går på tre bein.

Skrevet

Venninnene blir såret? hvis de har en mann som flørter og sender sex-sms med andre, så blir de såret før eller siden! Hvis ikke du, men noen andre tar dem "i varmen". Du har faktisk ansvar overfor venninner til å fortelle om det!

Skrevet

Hei hei!

Du gjør definitivt flere ting feil her; ved å holde denne flørtingen "lovlig" ved å ikke bli sint, kreve respekt eller true med avsløring, så sier du jo faktisk at du liker det og syns det er helt greit.

"De har sendt mld om at jeg er sexy, nydelig, hadde jeg vært singel hadde de revet av meg klærene og tatt meg med en gang fordi jeg er så sexy. Jeg svarer ikke på mld som går over den vennskapelig grensen men svarer på hvis de fks spør hva jeg gjør på eller snakker helt normalt med meg på msn/ Facebook."

SVAR på mld: DU er GIFT, og det er JEG OGSÅ. Nå slutter du med å sextrakkasere meg, ellers viser jeg sms'ene dine til KONA DI!!

"De kommenterer også bilder av meg på Facebook. Typen til hun ene veninna mi kysset meg på en fest men jeg trakk meg unna det er vel det eneste som har skjedd noen gang."

Du "trakk deg unna?" Dersom min venninnes mann hadde prøvd å kysse meg så hadde jeg LAPPET TIL HAM og sagt det til mannen min og venninna mi med EN GANG. Dersom MIN MANN hadde prøvd å kysse ei av mine venninner på fest eller wherever, så ville jeg at hun ikke skulle trekke seg unna - men dra til ham og FINNE MEG og FORTELLE HVILKEN IDIOT JEG ER GIFT MED.

Respekter deg selv - ikke la deg bli objektivisert og behandlet uten respekt av disse mennene.

Respekter dine venninner - la dem få vite hvilke idioter de er sammen med.

Jeg har selv opplevd interesse fra opptatte menn, og setter foten ned med èn gang og forteller hvor skapet skal stå. Da får jeg respekt, og kan slappe av i mine venners gode selskap, i stedenfor deg som kun forblir en skitten fantasi i dine venninners menns hoder...

Syns rett og slett du virker som en luremus som lar disse opptatte mennene begjære deg så åpenlyst. Og det er bare dobbelt så ille siden de er sammen med dine "venninner" - ærlig talt, jeg hadde blitt knust om jeg hadde ei venninne som fikk sex sms'er fra mannen min uten å la meg få vite det...

Skrevet

Hvis du stadig opplever dette, tenker jeg at du på et eller annet vis signaliserer at det er greit og kanskje også at du liker det. En ting er jo at du ikke slår klart ned på det når noe skjer, men det må også være noe som gjør at menn flere ganger tråkker over grensen akkurat overfor deg. Tenk på det - hvordan møter du blikket til disse fyrene, hva gjør du som bidrar til at de tenker at du flørter med dem eller at det er greit at de flørter med deg?

Skrevet

Nei, nei, nei...! Jeg ville ikke sagt en pip til min veninne om dette! Som du sa, de er gravide...ærlig talt, skal du være den person som "ødelegger" deres forhold?? Fordi du kommer til å være DEN som de kommer til å hate! En ting er å avsløre til en veninne at mannen hennes er keen på en annen...men når den andre blir plutselig DEG, åhhhh hva tror du som kommer til å skje? Sjalusien vil drepe det forholdet du hadde med dine venniner og i verste fall, de kommer til å bli værende i deres forhold.... Vært der selv og kommer til å angre resten av mitt liv at jeg åpnet kjeften. Det jeg ville gjort om jeg var deg er å ta disse 2 skikkelig i nakken, ferdig med å være hyggelig og snill! Be dem dra til h*! Fordi om du fortsatt er hyggelig, signaliserer du at du er interessert...bare "hard to get"... Og det pirrer dem sikkert enda mer. Jeg tror dine venniner vil finne ut hva slags mennene de har før eller senere,.livet setter alle på sin plass. Men SLUTT og være hyggelig mot dem!

Skrevet

Du må nok jobbe med grensene dine, du er altfor "snill" og disse mennene trakasserer deg faktisk. Det er utrolig respektløst å gi deg sånn oppmerksomhet når du har bedt dem slutte.

Skrevet

Tydeligvis så viser du dem at det er helt greit at de holder på sånn så du bør nok vurdere hvordan du selv flørter. Hadde du satt grenser hadde de heller ikke våget å sendt deg slike meldinger. Og hva slags venninne er du egentlig som ikke sier skikkelig ifra?

I begynnelsen var det stas? Så du liker å briske deg i glansen av å være mer lystet enn dine venner? Det er nok ikke "kjærlighetsduften" din som er problemet, men det faktum at du flørter og sender ut signaler.

Og du vet, selv om en mann begjærer deg betyr ikke det at han er forelsket i deg.

Skrevet

Hi, så lenge du ikke sier ifra på en skikkelig måte...så vil dem fortsetter å tro at dem får gjøre sånn som dem vil. Du må si ifra på en ordentlig måte. Drit i om du såre følelsene deres, det er venninnene dine som betyr mer.

Men det har sikkert mange flere sagt før meg :P

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, HI. Og det er faktisk ikke gøy.

Hva jeg gjør, vet jeg ikke. Jeg er høflig, smilende og normal. Flørter ikke. Men likevel... Nei, jeg vet ikke...

Til og med min eks(som har ny familie med barn) holder enda på innimellom. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg oppmuntrer IKKE. Sist i går, og nå er det vel over 1 år siden jeg har snakket med han, eller sett han.

Det er fortvilende, og jeg også trenger råd.

Mannen til ene venninna er helt på hugget. Jeg svarer høflig av og til, men ikke flørtende. Han forklarer det med at jeg er en av de mest sexy han vet om(og han har den greie og pene kona). Og jeg er minst 20 kg overvektig, gidder ikke stelle meg noe særlig så er uten sminke til daglig. Hva det er, vet jeg ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...