Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Altså, jeg har aldri barbert der nede, bare klippet kort, og kommer til å fortsette med det. Men så har man disse forferdelige hårene som går bakover helt til rævhullet. Hvordan fjerner dere dem???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Er jeg unormal? Man har da ikke hår helt der bak?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Så og si alle har hår helt opp til rumpehullet ja.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Barber de vekk om du ikke vil ha dem der.
ij30 Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Så du er nok veldig unormal som ikke har det ja. Dumme spørsmål som det der fortjener dumme svar !
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Jeg klør meg ihjel, men hater å ha hår. Hva gjør jeg galt?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Smør på veet hårfjernings krem
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 bedre å vokse enn å barbere.... stikker ikke så mye når det vokser ut igjen..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #10 Skrevet 19. september 2011 har veet hårfjerningskrem for intime deler? eller sensitiv hud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå