Gå til innhold

Mannen min hater virkelig å gå hjemme i permisjon og jeg blir helt sprø..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsket å gå hjemme, selv om det var perioder jeg savnet å jobbe litt. Men etter at jeg har begynt å jobbe igjen, så har jeg fått mer perspektiv på ting og kunne gjerne gått ned i 50% om mannen min var enig i det.. Men nå er det altså han som er hjemme. Han er sur og gretten hver dag når jeg kommer hjem. Barnet vårt er veldig aktivt og sover bare en lur.. Jeg lurer litt på hva han forventet seg før han gikk ut i permisjon, men han trodde iallfall ikke at de skulle være så slitsomt. Og han mener at barnet er mer slitsomt nå enn da jeg gikk hjemme.........

 

Jeg blir litt skuffet over at han mistrives sånn, har jeg rett til det? Jeg blir redd han skal overlate alt til meg, bare fordi jeg trives i rollen som hjemmemor. Jeg blir helt sprø av det hele og jeg er kjempesliten når jeg kommer hjem fra jobb selv...... Sukk. Det er ikke lett å være forelder noen ganger, iallfall ikke de periodene hvor det er slitsomt å være kone i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be mannen din slutte å syte.

Alle barn er aktive - I know! Men men oppsøker lekeplasser, åpen barnehage, går trilleturer, besøker venner og familie - og så vasker man badet i tillegg.

 

Forsår at noen kan savne jobben også, men når man er hjemme med barn er det bare å gjøre det beste ut av det. Hva oppnår han med å være sur?!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...