Gå til innhold

Finenr ikke drømmekjolen min jeg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter brudekjole, men jeg finner ikke noe jeg vil ha:(

 

Noen som vil sende meg en link med en kjole de syns er bare knall lekker?

 

Eller kan tipse meg om en side jeg kan se litt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt ann på hvilken stil du ønsker. Det beste er jo å besøke en brudesalong (eller 10). Lettere å prøve og se hva som passer din kroppsfasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd noen kjoler av merket Pronovias Barcelona? Jeg var noen ganger i andre butikker før jeg dro til en som hadde dette merket, og der fant ihvertfall jeg drømmekjolen. Det vil si, det var hun som jobbet der som bare tok den på meg, første kjolen jeg prøvde, og jeg falt pladask. Blir helt ør bare av å tenke på det, hehe, den er så fin. Jeg var førstemann som prøvde den, den var ikke pakket ut engang for det er en 2012 modell, men jeg er helt forelsket i den:-) De hadde utrolig mange fine kjoler i det merket. Anbefales!! Bor du i Bergen er det Brudehuset som fører dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner til problemet. Jeg slet max med å finne kjole, så jeg ender opp med å sy om min storesøster sin :) Jeg ville heller ikke ha en stroppløs med slep som "alle" har. Så fikk en med masse historie og omsydd til min stil (60-tallet) og er super forøyd :) Og med mamma sitt slør og Farmor sine gammle perler er det gammle temaet helt på topp :)

 

Masse lykke til med jakten :) :) Og lykke til med bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er omtrent lik bak som foran. Der er glidlås bak (heldigvis for meg, for jeg måtte ned med kjolen mange ganger for å amme minsten:)) Så den er lett å ta av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...