Gå til innhold

I dag er det siste gangen jeg gidder å være på disse sidene....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fy så mange dritt kjærringer det er her inne og det værste er at de fleste av dere er MAMMA, men dere må være noen utrolig dårlige forbilder for barna deres.

 

Her inne er det bare kjerringer som slenger dritt, tror fullt og helt på innlegget " dere tråkket på henne mens hun lå nede"

Så nå gidder jeg ikke bruke mere tid på å være her inne, blir kvalm av dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Her inne er det bare kjerringer som slenger dritt....."

 

Nei, det er det ikke, men du er en av dem du selv refererer til. Jeg siterer:

 

"Fy så mange dritt kjærringer det er her inne og det værste er at de fleste av dere er MAMMA, men dere må være noen utrolig dårlige forbilder for barna deres."

 

Kysser du barna dine med den munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil dere beskrive alle de som er no innmari stygge i munnen her da? Synes dere det er ok? Synes det er helt hårreisende mange ganger jeg!! HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterte det innlegget i går, og sa blant annet at dette kansje ikke er rette forum å legge ut innlegg på om man er suicidal---- og hva skjer?? Jo jeg blir beskyldt for å være en av de som hadde kommentert inne på den tråden ( Aldri sett den) HYGGELIG!

 

Er det jeg eller den/ de som påstår vi er truffet som er drittkjærring? Og siden når ble man ufølsom og drittkjærring når man er kritisk til ting det blir postet her inne? Jeg vil ikke kalle meg det, selv om jeg ikke automatisk tar alt for god fisk!

 

Men det er ditt tap ikke mitt ....

 

 

Tudeelsss :) Have a nice life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil du vi skal svare på dette?

 

Er synd du ikke vil være her inne lenger, men nå vet vi jo ikke hvem du er så jeg tviler på at vi vil merke noen forskjell.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle visst... der sitter alle typer bak anonym. Og det vet jeg etter flere år her inne. Det er ikke bare en person. Og selv om en svarer surt og tvert i ett innlegg, så kan samme personen være full av empati i neste svar.

 

Du er jo en av de "verre", HI, så kanskje like bra du forsvinner?

 

En velger fritt selv hvor en vil være, og en trenger ikke som anonym si en forsvinner(ingen vil merke forskjellen, likevel)......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg fullt ut Hi.. Har skrevet en lang melding til moderator nå ang situasjonen her inne.. Ikke forventer jeg at noe skal skje.. men det var godt å få det ut..

 

Det virker som mange her inne tror de kan fraskrive seg alt "ansvar" rundt det de skriver så lenge de er anonyme... Det er faktisk skremmende..

 

Og det at de som gjør dette ikke forstår at dette kan gjøre skade finner jeg også litt rart.. Om de fleste her inne ikke tar seg nær av ting som blir skrevet på et forum.. så betyr det vel ikke at dette gjelder alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her!

 

 

Dette sier sitt, man kan m.a.o slenge dritt, men ikke uhemmet mye, så hva er da uhemmet mye?

 

Hvis man vil ha ett seriøst svar, så legger man ikke inn alvorlige innlegg på et anonymforum.

 

Så takk for deg hi, meld deg inn i Ole brumm klubben i stedet, dette er ikke stedet for sarte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg kan egentlig ikke annet enn å le..dette er jo helt sykt!

 

Jeg synes synd på de som bruker såå mye tid på å skrive så mye negativt, ikke bare ett innlegg, men mange etter hverandre... de kan ikke ha så mye annet å gjøre, og det må være vondt å hele tiden slenge dritt tenker jeg....

Man kan ikke lytte til disse menneskene som kverulerer på denne måten, eller mennesker som ikke er i stand til å sette seg inn i andres situasjoner.

 

så bare overse dem, ikke svar eller lytt. Eller stopp å være her. Det nytter ikke å "kjefte" på dem, det er som å helle bensin på bålet!!! Mange av dem har liten selvinnsikt!

 

Jeg har også ofte tenkt at dette er faktisk mødre... trist...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt hende dette ikke er et forum for sarte sjeler, men likevel fremdeles heeeeelt utrolig hva da er her inne kan finne på å svare hverandre. Blir ikke lei meg for å ikke bli savnet her inne...

Godt det er en som er enig med meg i allefall!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo føle deg hjemme her all den tid du mener det bare er kjerringer som slenger dritt. Hele innlegget ditt består jo av drittslenging.

 

Ellers er det mange flotte damer her inne. Det er flere av dem enn bråkmakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...