Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Stødig og trygt, enkelt å uttalte og skrive. Ikke uvanlig, men heller ikke poppis. Et godt valg synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Veldig kjedelig, lite sjarmerende, og intetsigende.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 litt for kort og alt for alminnelig.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Sida jeg akkurat har fått ei lita Oda Margrethe synes jeg sjølsagt at det er helt nydelig! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Har en Oda sjøl, så liker det seff veldig godt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Nydelig! Kunne kalt en av mine jenter det, hadde ikke veninna mi "tatt" det. Hun sier det er hennes navn, den dagen hun får barn...Sammen med 20 andre navn vi ikke får "lov" å bruke:(
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Er det ikke slik at når man får baby så ser man hvem det er liksom? (om navnet passer)? Sats på det du....kanskje så er det lille Odamor som kommer!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Så latterlig av din venninne:P Barnslig. Men Oda er et nydelig navn!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Jeg elsker Oda, men mannen min liker det ikke, så det blir nok ingen Oda her i huset om vi skulle få ei jente en gang. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå