Gå til innhold

Hva syns du om navnet Oda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stødig og trygt, enkelt å uttalte og skrive. Ikke uvanlig, men heller ikke poppis. Et godt valg synes jeg!

Skrevet

Veldig kjedelig, lite sjarmerende, og intetsigende.

 

 

Skrevet

litt for kort og alt for alminnelig.

Skrevet

Sida jeg akkurat har fått ei lita Oda Margrethe synes jeg sjølsagt at det er helt nydelig! :-)

Skrevet

Har en Oda sjøl, så liker det seff veldig godt :)

Skrevet

Nydelig! Kunne kalt en av mine jenter det, hadde ikke veninna mi "tatt" det. Hun sier det er hennes navn, den dagen hun får barn...Sammen med 20 andre navn vi ikke får "lov" å bruke:(

Skrevet

Er det ikke slik at når man får baby så ser man hvem det er liksom? (om navnet passer)? ;)

Sats på det du....kanskje så er det lille Odamor som kommer!!

Skrevet

Så latterlig av din venninne:P Barnslig.

Men Oda er et nydelig navn!

Skrevet

Jeg elsker Oda, men mannen min liker det ikke, så det blir nok ingen Oda her i huset om vi skulle få ei jente en gang. =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...