Gå til innhold

Er DETTE farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det farlig at jeg puster og lever??? Tenkte mht til baby`n......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe den var bra. Stakkars hysteriske folk som bruker så mye energi på og bekymre seg over dumme ting. skulle tro man hadde bedre ting og tenke på

Skrevet

Pust å lev forsiktig, så går d nok bra :P Men du må for all del IKKE spise pølsepålegg å ha sex :P

Skrevet

Oooh shit...og jeg som "tok kæln på senga" i går føre han dro på jobb.....

Vet liksom ikke hva som er værst? Pølsa til gubben eller salamin fra Gilde?? Hjelp!!!!!`

Hi

Skrevet

Herlighet for noen idioter det er inne på dette forumet (og før du skriver at jeg tar dette for alvorlig la meg påpeke at jeg skjønner at dette er ment som å være et festlig innlegg).

Men generelt er man hysterisk på grunn av at man velger å følge råd gitt av norske helsemyndigheter? Dere som hyler opp om at det er så hysterisk å la være å spise salami, myke oster osv fordi det er så liten sjans for at noe skal skje.

Vel faktum er at noen smittes av toksoplasmose hvert år i Norge, likeledes får noen i seg listeria bakterien og blir syke av den.

Poenget mitt er at gjør hva svarte dere vil, mesk i dere spekemat og alskens ting som helsemyndighetene ikke anbefaler, men respekter at andre har såpass mye vett i skallen at råd utarbeidet av de som vet mer enn oss følges. Det kalles ikke hysteri, men ren skjær fornuft!

Skrevet

ER da meget merkelig at de i andre land - både spiser spekemat og mye oster med ditto tilbehør!!

Alt er jo så j*** farlig her til landet og skal grave seg ned og være i hi i 9 mnd. Himmel voks opp.

Hva gjorde de for noen generasjoner siden da? Da spiste de det som var tilgjengelig og da spekemat m.m...

Skrevet

ENIG med deg ja.....

Og i stedet for å skrive her inne at det og det er feil, så kontakt legen i stedet. For her inne florerer det av hysteriske jentunger og gamle røyer som tror at de er de eneste i verden som er gravide.

Blør du feks i 7 mnd, ring for h*** legevakt eller føden i stedet for å synse her inne.

Skrevet

Men det er jo det jeg sier...gjør hva svarte du vil så får jeg gjøre det som passer meg best (altså å følge rådene fra norske helsemyndigheter). Dersom det å følge råd fra kvalifiserte andre er hysteri etter din mening, så er det å ikke gjøre det ren og skjær dumhet etter min mening.

Jeg vet at man i andre land gjør ting under svangerskapet man ikke anbefaler i Norge (feks drikke vin)....men bare for at "de gjør det i andre land" er det jo ikke det samme som å si at det er riktig?

Så er det vel også slik at kunnskapen har vokst om dette temaet sammenlignet med for "noen generasjoner siden", så det er i og for seg selv et ubrukelig argument!

Skrevet

Jeg drikke ikke vin da jeg kjønner at det ikke bra, Men jeg spise jordbær selv om mange har sagt til meg at nei da kan baby utvikle allergi.

Det er stor forskjell på og følge det helsevesenet sier som er logisk, enn og høre på alt som man skal unngå som faktisk ikke er logisk me som folk her sier som egentlig ikke stemmer, gjør ett egg til 10 høns.

Noen er veldig hysteriske, og det er synd, jeg har en venninne som har fått store deperisjoner pga alt presset og til hun skal huske på,hun føler jo alt til prikke. og til og med mamman hennes reagerer for det er mange ting som har kommet nå som er så ulogisk. og rett og slett kun hysteri.

Det blir kun svake barn igjen av det som verken får i seg bakterier til og bygge et imunforsvar, og samtidig pysete av putene de får under arma.

Skrevet

Hvis du har vokst opp med HJEMMELAGD mat, ALDRI gått på Sfo, syklet til skolen UTEN hjelm, spolte kassettbånd opp med en blyant, butikkene hadde ALLTID stengt på søndag, mobil, bankkort og Facebook var IKKE oppfunnet enda og du lekte ute hele dagen, også med kniv og øks, klatret i trærne, til dels i meget bratt terreng, UTEN tilsyn av voksne. Sett denne på din vegg, for du har overlevd =)))

Fant denne på facebook :)

Skrevet

He he sant dette her. Har ikke antall på hvor mange ganger jeg slo hull i hodet i barndommen, og det uten EU godkjent sand. Ramlet av sykkelen uten hjelm m.m

Mine barn har fårr lov til å klatre i toppen av ett tre, ja de har skjært seg på kniv, sydd i hodet og lepper og brekt arm.

Kaller det utfoldelse som de lærte av. ( 12-16 og 18 år gamle)

Men vil da påstå at det ble folk av meg og barna også. :o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...