Gå til innhold

Konstant trøtt!! Noen med peilig/ råd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 8 uker. Han har et utolig godt sovehjerte og sover fra ca 22-07 på natta. Jeg får med andre ord masse søvn! Men etter jeg har sendt eldstemann på skolen og minsten har fått mat og sovnet så må jeg legge meg igjen fordi jeg er så trøtt. Sover da til 11 ca da minsten skal ha mat igjen, men er fremdeles dautrøtt! jeg begynner dagen etter han har fått mat, men går å gjesper og bare har lyst å legge meg igjen..Det er kaffe som redder meg igjennom dagen.

Jeg pleier å legge meg ca 22.30 på kvelden så jeg sover egentlig nok på natta og burde ikke ha behov for mer søvn. Det har ikke vært sånn helt siden fødsel..dette er noe som har kommet de 2-3 siste ukene.

 

Noen med råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig full av energi i barseltiden, og når den var over gikk jeg liksom tom. trøtt, lei og sliten. For meg funket det å begynne å trene, spise sundt og komme meg masse ut av hus, ikke bare være inne med husarbeid hele tiden. Har du vært på etterkontroll hos legen etter fødsel? Hvis ikke kan det jo være noe å ta opp med legen, som kan gi råd og ta blodprøver for å se om du mangler noe. Men det er jo hektisk med flere barn og amming og alt som hører med, så er jo ikke så rart man blir sliten selv om du får nok søvn.

Det går også ann å sove for mye, søvn avler søvn heter det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...