Gå til innhold

Vondt i nedre del av magen, begge sider av korsrygg, konstante smerter, med enkelte tak. Smertene strpler ned til rompa, hofter/lår og underliv, føles som menssmerter...er jeg i fødsel????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg mega oppblåst, føler at jeg må bæsje (men har gjort et fornøden tidligere i dag). Tungpustet. Aller verst er mage og ryggsmertene, føles innimellom som om smertene går rundt magen til ryggen som et belte. Er småkvalm og kaldsvetter litt.

 

Hva tror dere? fødsel eller noe annet? Er kun i uke 31. Skal ringe føden så snart mannen kommer hjem. Så må vel ut på en sjekk....har det høyst ubehagelig. Kan det være forstoppelse? Har hatt litt treg mage de siste dagene, men har vært på do både i dag omtrent hver dag før.....hadde ganske løs mage i dag morges.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips.. vent med å antyde noe til du har snakket med føden du.. :) Vanskelig for oss på dib å si noe om vettu! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DU TEIT!!? Ring fødende med en gang, så de kan stoppe det hvis det har startet! Enten overdriver du masse, eller så burde du vært mer engstelig enn du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat sånn jeg også, ringte føden og sendte ambulanse. Jeg sa at samboeren kunne kjøre meg, men de trodde kanskje ikke det var tid til det. Og ganske riktig. Fødselen var i gang, men hadde ikke kommet inn i aktiv fødsel enda, så de fikk heldigvis stoppet det. Ikke vent, RING! Og masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...