Gå til innhold

Når tar dre ut ferie i permisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har termin i begynnelsen av 2012, når tar dere ut ferien deres? Sparer dere den til slutten av permisjonstiden eller tar dere den ut til sommeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har funnet ut at det beste for oss er å ta det ut når jeg får feriepenger fra jobben min. Da har vi mest og det lønner seg i forhold til at NAV stopper utbetaling når du skal ha ferie.

Skrevet

Vi kommer til å ta ut min ferie neste høst. Da planlegger vi å reise bort i noen uker til Italia. Da passer det godt at jeg har ferie og mannen min har tilsvarende uker med permisjon. På den måten får vi begge utbetalt penger mens vi er bortreist!

Skrevet

Tar det når feriepengene kommer! Så tar vel pappen ferie samtidig.

Skrevet

men dere som lønnes fra nav... hva gjør dere neste år igjen?? får jo bare feriepenger for de 12 eller 15 første ukene fra nav.. her skal jeg stoppe feriepengene det året jeg går hjemme, da får jeg lønn fra nav og ingen feriepenger, så må sette av litt... ,men til gjengjeld får jeg jo mer neste sommer igjen... husker sist jeg fikk baby, så var det utrolig kjett og nesten ikke få feriepenger året etter... trengte de jo mer da enn det året jeg gikk hjemme... hmm, tenkte å ta ferie når permisjonen min er over og far skal ha sin permisjon.

Skrevet

men dere som lønnes fra nav... hva gjør dere neste år igjen?? får jo bare feriepenger for de 12 eller 15 første ukene fra nav.. her skal jeg stoppe feriepengene det året jeg går hjemme, da får jeg lønn fra nav og ingen feriepenger, så må sette av litt... ,men til gjengjeld får jeg jo mer neste sommer igjen... husker sist jeg fikk baby, så var det utrolig kjett og nesten ikke få feriepenger året etter... trengte de jo mer da enn det året jeg gikk hjemme... hmm, tenkte å ta ferie når permisjonen min er over og far skal ha sin permisjon.

Skrevet

Jobber som lærer og er tvunget til å ta ut ferien i juli uansett :-)

Skrevet

Jeg tar ut ferie i juli måned for da tar pappa noen uker permisjon så er han sikret ferie i juli han også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...