Gå til innhold

Termin imorgen og jeg er syk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Har termin imorgen, og jeg har de siste ukene vært syk med influensa eller kraftig hoste + feber som ikke gir seg. Har fått beskjed av legen det er ikke noe jeg kan gjøre (Bor i England og de vil ikke gi meg pencilin med tanke på babyen) så nå er jeg helt utmattet, jeg har vært bedre noen dager og fått sovet litt bedre om nettene men nå er hosten tilbake for fult og det er som noe sitter fast i brystet hele tiden.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å føde? Har feber idag og føler meg veldig "rar".. Burde det ikke være noe jeg kan få eller er dette ganske vanlig når man er høygravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du har termin i morgen, så er det jo ikke sikkert fødselen starter. Og som legen din sier, det er ingenting å gjøre med det.

 

Jeg var livstruende syk da fødselen startet, hadde ett høyrisikosvangerskap, med lunger full av blodpropper, men jeg klarte nå å presse babyen ut til tross for tung pust og andre alvorlige komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen tåler nok mer enn vi tror:-)

Jeg trodde selv at jeg skulle dø under fødselen, den var hard. Hadde dårligere lungekapasitet enn til vanlig, mtp blodproppene , men gjorde som jordmor sa og det gikk forholdsvis greit,,

 

Det går nok helt sikkert greit med deg også, selv om du er syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine bekymringer er som å høre meg selv da jeg skulle føde sist. Jeg hadde ikke sovet godt på 14 dager. Hosta og bihulebetennelse. Jeg fikk pencillin, men var allikevel helt fra meg.

Fikk tvunget gjennom at de satte fødselen i gang.Ringte og grein og sa at jeg bare ville dø!

Fikk sovedose natten før for å få litt søvn før fødselen, og så satte de den i gang neste dag.

Fikk drømmefødsel - mye takket være at jeg også satte epidural. Koste meg nesten gjennom timene mens jeg hørte skrikene fra kvinnene på naborommene. Jeg lo gjennom riene. Helt sant. Vil veldig anbefale epidural. Da skreik jeg ikke heller og slapp å få mer vondt i halsen.

(Det var min 3. fødsel. Har født 2 ganger med epidural og en gang uten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lundebetennelse rett før termin og jeg fikk antibiotika for det. Heldigvis ble det ikke fødsel før 5 dager over termin så jeg var litt bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...