Gå til innhold

noen som har peiling på behandlingsforsikring gjennom jobben? er gravid og må utsette operasjon..


2prinserog1prinsesse

Anbefalte innlegg

kan ikke ta den operasjonen jeg har fått innvilget på privat klinikk, da de ikke opererer gravide..har sagt fra meg timen på offentlig sykehus.. får jeg utsette den tro? kunne ikke operere før 2 mnd etter fødsel.. er snakk om 11 mnd utsettelse...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, gjelder åreknuter, blir ikke bedre med enda et svangerskap.. denne graviditeten var ikke planlagt, ville ikke ha flere barn pga smertefulle svangerskap å årer OVERALT!! er så redd at den ikke gjelder, da jeg i daværende tidspunk vil være i svangerskapspermisjon å ikke i arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jo ikke si noe sikkert, men jeg vil bare tru det. Rart hvis du skulle miste det. Det pleier jo å være en veldig bra ordning. Vil tru det ordner seg:-) Ta en telefon til forsikringsselskapet og forklar situasjonen :-) Lykke til med svangerskapet:-) Jeg er heldigvis snart ferdig. LEI!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) heldige deg:) er bare i uke 6, så er enda i den "usikre" perioden, håper alt går bra nå som sjokket har lagt seg!! misunner deg så snart er ferdig!! lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk med forsikringen du har fått det innvilget av, da det er de som vet vilkår.

 

Sp hva slags operasjon er det og du sier du har sagt fra deg en offentlig operasjon?

 

Jeg spør fordi jeg har noen åreknuter som faktisk er ganske vonde, eller ubehagelige. Er det noe man kan få dekket eller er det å regne som kosmetisk?

 

Legen på sykehuset sa til meg da jeg var gravid at ingen ville operert på en som ikke var ferdig med barn, så da har du jo et godt argument for å få operasjonen utsatt.

 

 

Tror forøvrig at om den er invilget nå så gjelder den i perimisjonstiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i grunnen ferdig med barn... har operert 3-4 ganger før, med full stripping, beina ser ikke ut.. mislykket og kommer igjen og igjen... ville prøve å fjerne me laser på svc, tror det gir bedre resultater. fikk godkjent av forsikringselskapet etter di fikk henvisning av legen, da jeg med denne metoden slapp å bli sykemeldt over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...