Gå til innhold

Bryllups-spm. Ang forlover


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg til sommeren og min forlover ønsker å ta hår og sminke sammen med meg på dagen. det syns jeg er kjempe koselig :)

Men "forventes" det at jeg betaler hår og sminke for henne?

 

har tenkt å spandere det på henne, men lurer bare på om dette er vanlig? Eller er det vanlig at forlover står for de utgiftene selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte stå for denne utgiften selv. Jeg la ut flere tusen for hennes utdrikningselskap og synst faktisk at hun burde ha spandert dette på meg. Ja, jeg sier det rett ut....

Kjempeflott at du vil gi henne det lille ekstra. Sikkert veldig gøy for deg å ha henne der også. Ta med et fotoapparat, kjekt med bilder også her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig at de står for det selv,det gjorde ihvertfall min forlover og alle mine venninner sine.Hun skal jo uansett stelle håret og sminke seg før hun kommer i bryllupet.Har aldri hørt at bruden betaler for det.Med mindre du har veldig god råd,så hadde jeg ikke gjort det.Bryllup er dyrt nok i utgangspunktet somregel!Lykke til med planlegging:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var forlover. sminket jeg meg selv, men ble med min søster til frisør, dette betalte jeg selv.

 

bruden betaler også for seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor betalte for min forlover i mitt bryllup. Hun hadde en sånn mor-datter greie om at alle sånne "brudeting" ville hun spandere på meg. Så da betalte hun likesågodt en frisør til å komme hjem til meg på den store dagen og sminke/ordne håret mitt og til min forlover.

 

Jeg var også forlover i hennes bryllup et år etterpå og da betalte jeg selv.

Tror begge deler er like vanlig, men det _forventes_ ikke at bruden skal betale. Det har i hvertfall aldri jeg hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...