Gå til innhold

Synes jobbturnusen min er så merkelig:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså når jeg f.eks har jobbhelg så har jeg fri enten torsdag eller fredag, greit nok, men etter jeg har jobbet helgen så har jeg ikke fri før onsdag:( Synes dette er lenge når man har jobbhelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda har F1 fredag når jeg har jobbhelg og F2 på onsdagen. Men kjipt at jeg ikke har fri mandag eller tirsdag når jeg har hatt jobbhelg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, skjermen på tlf flytta seg, så jeg trykka plutselig lagre... Skulle spørre hva i all verden er F2? Her har vi bare F1 i forbindelse med helg, som altså er erstatningsfri for arbeid på søndag... Man har da ikke krav på mer enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes nesten litt deilig ut...den ene jobbehelga mi har jeg først fri mandagen, så har jeg ikke fri før torsdagen uka etterpå igjen..går 9 dager sammenhengende på jobb. Helt grusomt og jeg hater det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel vanlig å ha en fridag uken før jobbehelg (for lørdagen) og en fridag uken etter jobbehelg (for søndagen). En arbeidsuke skal jo være på 5 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1 man, tir,ons tors 05.45-14.30

uke 2 man, tir,ond,tors 21.45-06.30

uke 3 ons,tors 13.45-22.30 og fre,lør,søn 17.45-06.30

uke 4+5 fre,lør,søn 05.45-18.30 og man,tir 13.45-22.30

 

Og slik går min plan og trivest sålenge sommer ikkje er heit. Jobber i 60 til 80 grader om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...