Gå til innhold

Har veldig lyst å dele noen av mine beste fashiontips med dere:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøste og bære! Det der er ikke tips jeg skal ta til meg! Herremin som jeg lo av det klippet!!!

 

Haha, en skal da ikke være rakettforsker for å kunne sette sammen det der. Men det høres ut sånn på deg da;))))

 

Kan du bli litt flinkere til å sette sammen antrekk, samt være LITT mer proff foran kamera, så kanskje du kan komme med noe. Men på dette klippet så du mest ut som en fjortis som har oppdaget at det finnes andre klær enn joggebukse, og som absolutt må dele det med verden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett flere klipp. Fortsatt like grusomt! HI, du har ikke peiling på hva du snakker om, og mye av det du viser er totalt grøss! Du har en kjedelig og smakløs stil, og du kopierer det meste, finner ikke på noe selv.

 

Beklager, men du har et STORT forbedringspotensiale. Jeg hadde vært SÅ flau over disse klippene om jeg var deg. Og beklager, jeg er ikke sjalu eller misunnelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det der var alt for spjåkete til meg, seriøst !!

 

Men hver sin smak.

 

Og anonym over her : Om man legger ut videoer av seg selv her for å tre sin smak nedover ørene på andre, er det lov å si meningen sin, enten de er enige ,med HI eller ikke, tåler man ikke det, får man la være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med den furudøren skulle jeg nesten gjettet at du er i Norge og har bodd litt i statene og plukket opp engelsken din derfra samt fra ivrig the hills titting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...