Gå til innhold

Hva er "årets vinterjakke"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke Canada Goose i år også?

Jeg er så utrolig lei av den jakken.

 

Noen tips til en ny og stilig vinterjakke jeg kan kjøpe meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he,he satt og tenkte på det i tidligere i dag og lurte på om jeg skulle spørre om det her...men tror kanskje det blir som i fjor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her.

Jeg skal ha meg ny jakke i år da min Helly Hansen dunjakke som jeg har brukt i tre (!) år er utslitt i stoffet.

Jeg har ikke Canada Goose jakke og jeg har heller ikke lyst på det, så derfor spør jeg om det er noe nytt i år som jeg heller kan investere i:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk ikke byttet ut jakken min jeg heller om det ikke var for at stoffet faktisk er blitt ødelagt på ryggen. Antageligvis pga at jeg bruker sekk og går til og fra skolen. Egentlig ganske så skuffende kvalitet til å være en relativt dyr HH jakke.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håer parkas er inne i år også, fordi jeg kjøpte en fjorårets parkas fra HM på loppis til 10 kr og har intensjoner om å bruke den =) og så skal jeg også bruke bergans skalljakken min som jeg fikk for 3 år siden da. og alle kåpene jeg har hengende til finbruk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg tydeligvis skrev hovedinlegget mitt så det så ut som jeg bytter dyre jakker hvert år, så må jeg tilføye at jeg også har en fem år gammel Missing Link skalljakke som jeg bruker.

Tenkte bare å kjøpe en varmere jakke også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min jakke er sikkert ikke "in" men god og varm.

Fikk Bergans dun jakke til bursdagen mine i fjor! (sånn lang modell)

Er super fornøyd med den. Er heller ikke av de dyreste! 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...