Gå til innhold

Å fytti katta! Uplanlagt gravid, har to små, og nå får vi TRILLINGER!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er helt i sjokk jeg nå! Var på ultralyd i dag, etter at legen mente han hørte to forskjellige hjertelyder i forrige uke. Skulle egentlig ha ul før den ordinære om ca 4 uker, men jeg måtte vare sjekke om det var en eller to. Også var det tre! Er så klart glad for hvert et barn vi får, men herregud, kommer vi til å klare det? De to vi har fra før er det bare 13 mnd i mellom, yngste er 7 mnd. Økonomien er i orden og vi har hus og biler osv( må nok skaffe oss enn større bil da), men er man i stand til å ta seg av FEM små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

 

Jo, det blir utvilsom en tøff tid. Skaff dere all hjelp og avlastning dere kan få. Privatliv får dere ikke så mye når ungene er født og parforhold vil få seg en seriøs stilleperiode, men når de første måneder er over får dere det så koselig.

 

Anbefaler å ta kontakt med f.eks. kommune om hjemmehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om jackpot!!! :) Gratulerer!! Dette klarer dere. Familie og venner kommer sikkert til å strømme til for å hjelpe dere:) Lykke til videre i svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! skal jeg si gratulerer eller? hehe :P neida! dette klarer dere vettu :D bare husk å få sjikkelig prevensjon etter fødselen ;) de første mnd. er vel de tyngste.. men du skal se at folk gjerne vil hjelpe dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, gratulerer:-)

 

Pass på å begynne do og kle-på-seg-selvtreningen på eldste allerede nå, så dere slipper 5 bleiebarn på en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-) Det går seg nok til skal du se!

 

Har du noen tips til hvordan dere klarte dette? hehe..

Mannen vil bare ha et barn til, så jeg håper på tvillinger selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koselige svar, jenter! Jeg er helt overveldet, vet ikke helt hva jeg skal tenke om det her enda. MEN, jeg er jo såklart veldig glad. Trippel lykke :) Vi trenger jo litt tid på å fordøye det, men det går seg til :) Har ikke fortalt det til noen enda, så godt å kunne være anonym ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! :)))

 

Men må ærlig si at jeg er glad for at det ikke er meg ;)) Uansett, så kommer det sikkert til å gå strålende selv om de første par årene sikkert blir litt strevsomme, så tenk på hvor heldig du er som blir sittende med 5 fine barn etterhvert (når de klarer seg selv vel å merke;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aupair sier nå bare jeg :) da jeg kjenner flere trilling mødre her jeg bor, så kan jeg si så pass, at de har kriga med kommunene om hjelp hjemme. gratulerer så mye og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...