Gå til innhold

Gutten min på 11 år kom nettopp hjem fra skolen, nå sover han:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje han er påbegynnende syk?? Eller blir han ertet/plaget/mobbet eller opplever annet han ikke er fornøyd med? Det skal ikke være så utmattende å gå i 6 klasse altså! Snakk med gutten din du.. (eller hadde de noe voldsomme gym/aktivitetsopplegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så slitsomt å gå på skolen. Er du sikker på at han er frisk og at han faktisk sov i natt. Da jeg var på den alderen hadde jeg mange våkenetter med en bok uten at foreldrene mine viste om det. Det er ikke så usedvanlig at tiden flyr om man sitter på nettet heller.

 

Spør ham hvorfor han er så trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være noe så enkelt som litt vitaminmangel, det hadde jeg når jeg var ung, ble trett hele tiden, men mamma kjøpte noe tillskudd til meg, å det ble merkbart bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de gjort noe spesiellt på skolen?

Hard gym time eller en prøve han har gruet seg til?

 

kanskje han begynner å bli syk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre han har kommet tidlig i puberteten da..... :) Både jeg og andre venner av begge kjønn ble mer trøtt når vi kom i puberteten, økt søvnbehov osv... Hadde svært ofte behov for middagshvile etter skoletid... Mamma trodde jeg gikk på dop siden jeg sov så mye, men den gang ei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe prøve og ikke gym i dag nei, han gjorde leksene sine og skulle se på noe på pc en så sovna han plutselig av.

 

Måtte nå bare høre med andre mødre om dette var normalt, da jeg ikke har opplevd at han sovnet av på sofaen før når han kommer hjem fra skolen.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov vanligvis alltid etter skolen da jeg gikk i 7 klasse og hele resten av skoletiden =) men jeg var trøtt når jeg kom hjem. de dagene jeg hadde fritisdaktiviteter sov jeg ikke, men en halvtime på sofaen før middag var det beste jeg visste =) jeg la meg til normale tider også da mamma var veldig streng på dette. men alle mine søsken har vært slik også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov middagslur etter skolen ganske ofte i ungdommen jeg. Det tar på å gå igjennom puberteten. Og takk gud for at jeg koste meg med middagslurer når jeg kunne. Nå er det en gang i skuddåret jeg får meg en middagslur.

 

Så lenge han oppfører seg normalt ellers så ville jeg ikke bekymret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...