sommervind82 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Vi har nå en liten sønn på 20 mnd.Og har så løst på en til nå.Endelig er mensen ferdig og vi kan sette i gang å prøve.Gleder meg som en liten unge.Navn har vi også begynt å tenke på.Dette blir en spennende tid. Går bare å tenker på den dagen det viser på en test at det er positivt. Å har sett kor gla min sønn er i små barn og han er så forsiktig. Ååååh kor jeg gleder meg :0)
Lotta2010x2012 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Så moro! Her prøver vi også på nr 2, har en gutt på 11 måneder:) Brukte dere lang tid første gangen? Sleng deg gjerne med på tråden våres: Ønsker / Får To Tette<3 Lykke til:)
sommervind82 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Ja skal hive meg med på den tråden.Trur nok det er bedre å være med på en samlet tråd enn å lage mange små. Vi fikk til på første forsøk for å si det slik,så er veldig spent denne gangen om det går da åsså.Eller om det komer til å ta litt tid. Lykke til dere åsså <3 <3 :0)
Hali Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Vi òg prøver på nr 2. Sønnen vår er snart 3 år da. Veldig spent på hvor lenge det vil ta denne gangen. Forrige gang tok det 8pp. Så vi får se Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå