Gå til innhold

Hvor ofte vasker du bak vaskemaskinen ? (inspirert)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Utrolig flaut å innrømme det, men det har jeg faktisk aldri gjort. Har ikke tenkt over det en gang før nå! Ups... Jeg som er så nøye på å vaske sånn ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jeg når den blir ødlakt og må skiftes eller må på repersjon så den uansett må flyttes. Det vil si ca hver 10. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeehh...aldri...? *FLAU* Men det er jo så stress å flytte på de tunge maskinene, og så må en jo stille beina, for det er jo ikke sikert du får den tilbake akkurat der den sto...nei...får ta det når vi flytter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det for ca1år siden... Da ble den gamle ødelagt og måtte byttes, så da passet jeg på mens den gamle var løftet bort før den nye ble løftet på plass:-)

 

Bak kjøleskapet vasket jeg for første gang siden vi flyttet inn for 5år siden, nå i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe når jeg nå tenker over det, så er det jo litt flaut, ja :-p Flytter jo aldri på den tunge dingsen for å vaske bak der :-O Men jeg tenker liksom ikke på det til vanlig heller.. Den står bare der :-p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca annenhvert jubelår :)

 

Har bodd her i snart 2 år, og det har blitt vasket bak der 2 ganger. Ene gangen var det fordi den lakk, og vi måtte dra frem alt uansett, andre gangen var det svigermor som styra på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skal noen være flau for ikke å ha vasket bak vaskemaskinen?

 

vasker der hver gang jeg flytter eller bytter maskin, og det er neigu ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2 ganger i året. Men vaskemaskinen står på badet oppå en sånn "kurvhylle" så alt under synes jeg godt. Drar jo under med støvsuger og moppen sånn når jeg vasker badegulvet sånn til vanlig. Men må under å ta en skikkelig skrubb sånn til jul og til sommer'n.

 

Hadde den stått sånn at jeg ikke hadde kommet til eller på et vaskerom så hadde det vel bare blitt sånn omtrent aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tørketrommel oppå vaskemaskin.. såå, der står de gått begge to.. så kanskje jeg skal mote meg til å gjøre det til jul? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort det. Det er for tungt å flytte maskinen, så derfor har jeg ikke gjort det. Men neste gang maskinen må flyttes, så kommer jeg nok til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra jeg ikke er den enste!

 

Reagerte bare på et av svarene i den andre tråden (ei som hadde funnet brev under vaskemaskinen), der ei skrev:

 

"Hehe, har du bodd der i 6 mnd uten å vaske bak/under vaskemaskinen før nå?? ;-)".

 

Ups, tenkte jeg da! Vi har bodd her i 2 år uten å vaske under vaskemaskinen....

 

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...