Gå til innhold

Fikk time til psykolog, men timen måtte være fastsatt til samme tidspunkt hver gang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noe som gjorde at jeg måtte være endel borte fra jobben da denne tiden passet ikke meg, psykologen mener derfor jeg ikke ønsker og prioritere meg selv og få hjelp til mine problemer, men herregud jeg kan ta ikke ta fri hver gang for og dra på denne timen??

 

I tillegg skrev hun epikrise til min fastlege der hun mente jeg ikke ville ha en strukturert behandlingsplan og at hun anbefalte meg terapi hos en healer!

 

Har lyst og melde denne psykologen inn til helsetilsynet, men er det grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du uansett skal til psykolog en gang i uken, må du jo også få fri hver gang du skal dit? Spiller det da noen rolle om du får fri en fast tid hver uke eller at det er ulike tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanlig å få en fast time hver uke når du skal til psykologen? Jeg fikk hvertfall det, og måtte ta fri noen timer en fast dag hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis psykologen virkelig skrev anbefaling om healer er det grunn for å klage inn vedkommende.

 

Samme tidspunkt kan jo være greit nok, men det forutsetter jo at det passer for begge parter.

Og med så mange timer i løpet av ei uke, så bør nå det kunne jenkes til.

Er jo svært greit for arbeidsgiver også å forholde seg til at du kommer enten for sent eller går for tidlig de og de dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på variable tider der jeg kunne gå til psykologen, f.eks de dagene jeg har fri fra jobb, men det passet ikke psykologen:(

Vil helst ikke innvolvere arbeidsgiver med at jeg må ha fri i arbeidstiden for og gå til psykolog, kanskje arbeidsgiver tror det er noe galt med jobben min?

 

Men som sagt hun anbefalte meg og oppsøke healer med gode referanser!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller ikke psykolog innunder spesialist?

dersom det gjør det, tror jeg at du har rett til å avsp?

 

men du kan jo evt finne en mer mennesklig psykolog:) så kan su sendt en healer til psykologen som mente du trengte en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...