Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg har en simo vogn her, pent brukt til ett barn. Har både dyp bagdel og sittevogndel. Den er grå og svart og ser pen ut. Hvor mye er det greit å ta for en slik ogn på Finn?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Glemte å skrive at det er en 2009 modell...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Vi la ut vår for 2000kr, men solgte den til 1500kr da noen bøy oss det. Den var veldig pent brukt. Angrer på at vi bestemte oss så fort, for var flere som var interesserte i ettertid
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Var halv pris jeg også tenkte. Vi betalte 6800 kr for den ny... HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 ja halv pris,. vogner er dyre.. å hvis de er pent brukt, holder de seg gått i pris..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Aldri i verden om noen betaler 3400 kr for en brukt vogn. Men lykke til. Jeg hadde prøvd på 2000, og blitt glad hvis noen ville betale det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Om noen betaler 3000 kr for en brukt vogn eller ikke? JEg ville ha prøvd. Vogner er dyrt, og å kjøpe en ny ordentlig vogn idag, så må du regne med å betale 7000kr eller mer...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 jeg kjøpte brukt vogn, og betalte 3500,- (2009) å det var billig! sku jeg ha kjøpt samme vogna ny, måtte jeg ha betalt 8000,- å dette var siste ungen vår, så hvorfor bruke 8000,- når man kan bruke 3500, før en vogn som ser ny ut.. så slapp av, folk er villige til å betale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå