Gå til innhold

Er det hull til seler i lammeskinn man kjøper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vi hadde i vuggen i vinter, mener jeg ikke var hull i og det var kjøpt på barnas hus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det finnes skinn med hull til seler, men det går helt fint å ta en tapetkniv eller annen skarp kniv å lage de hullene som trengs for å få selene gjennom. Har gjort det selv og det fungerte kjempefint:)

Skrevet

Hei! Har ikke sett noen med hull i nei. Men har også selv laget hull. Funker kjempefint. Passer med selen i vogna også.

Mvh meg

Skrevet

Var på barnas hus før helga og da så jeg de hadde lammeskinn med hull til seler beregnet på bruk i sportsvogn.

Skrevet

Såg at bare barn ( tidl: reflex) solgte skinn med hull til seler. Dette var for noen mnd siden, mens det enda het reflex, så kan ikke love at de fortsatt selger det.

Skrevet

Jenta mi har et til senga som det ikke er hull i, også har hun et lite i vogna, og det er det hull i, med plass til seler.

Skrevet

Nøstebarn har et grått lammeskinn med hull til seler. Jeg kjøpte det til førstemann, men har faktisk gått over til å klippe hull i vanlige lammeskinn (fra feks Barnas hus). Det går helt fint, og skinn "rakner" jo ikke:-)

Skrevet

Vi har lammeskinn med hull til seler. Både til vogn og bilstol :)

Kjøpt på Storken i Ålesund. Svigermor som kjøpte. Veldig god:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...