Gå til innhold

Arbeide hver 3.helg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dag\kveld. Hva vil det si? Altså er det fre, lør og og søndag eller?

Var på intervju istad og glemte å spørre.

Vet at nattstillingen var over 4 netter på rad hver tredje helg, dvs fra natt til lør til natt til tirsdag.

Noen som vet ca hvordan en jobbehelg med dag\kveld kan se ut?

 

Slo meg nå at når de sa at nattstillingen(som også egentlig er en helgestilling hver tredje helg) går helt ut til natt til tirsdag.

 

Kan jo seff ringe å spørre, men tenkte bare å høre om noen her visste. Det er vel bare snakk om fre, lør og søn vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å være fredag kveld, dag lørdag og kveld søndag, eller fredag kveld, lørdag kveld og dag søndag (den litt kjipere varianten;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff fælt å si det, men jeg liker ikke jobbe helg..hehe.. nesten så jeg håper jeg ikke får jobben. Men jeg er student og gubben er lei av at vi lever nøkternt. Jeg har bare inn 13 000 i mnd. Så prøver nå finne meg en ekstra jobb da. Men men takk for svar jenter :)

 

H.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jobber helg der jeg jobber har du fri fredagen eller mandagen. Jobber lørdag dag og søndag kveld eller lørdag kveld og søndag dag. det er annen hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobber har vi to forskjellige helger som vi jobber annenhver gang vi har helgevakt. Den ene har vi fri fredag, dag lørdag og senvakt søndag. Den andre (kjipe) er det senvakt fredag og lørdag og tidligvakt søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...