Gå til innhold

Er datteren min for tynn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes hun høres helt normal ut :)

Hun er kanskje slank/tynn, men barn er forskjellige..

 

Forresten så veide jeg 20 kg da jeg var 7 år. Jeg var tynn, men ingen beinrangel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er også 115 cm, veier 17,5 kg og er 6 år. Hun er slank og fin og ser ikke syk ut for å si det sånn. Men hun har jo ikke akkurat noe babyvalker lenger. Men hun er i mye aktivitet og har muskler i den forstand at hun ser sunn ut.

 

Så jeg vil ikke si at datteren din høres for tynn ut. Jeg syns ikke min datter er sykelig tynn, men hun er tynn ja. Men ikke FOR tynn. Jeg var selv tynn og liten da jeg var ung, men da jeg bikket 25 år begynte min forbrenning å stoppe opp..hehhe..

 

Så lenge hun spiser normalt og er i form så trenger du ikke å bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,takker for svar:)

 

Det er faren som uttrykker litt bekymring for henne,da han føler hun ikke spiser nok.Og hun er finspist,men jeg føler hun får i seg det hun trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ikke for tynn ut synes jeg. Men det er vanskelig å bedømme vekt utifra høyde. Selv var jeg lengst i klassen som 7-åring, men veide likevel "bare" 19 kg. Ja, jeg var tynn.. Men ikke sykelig tynn =)

 

Følg med på kostholdet hennes, så ser du fort om du burde bli bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke det siste svaret ditt før jeg skrev..

 

Det er sjeldent at barn "sulter ihjel" så lenge de har tilgang på riktig mat. Periodevis så spiser de også mer/mindre enn de vanligvis gjør, men dette er helt vanlig.

 

Følg med på om hun spiser variert, for det er viktig å få i seg variert kost. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...