Gå til innhold

Flere som har begynt med hverdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte da på å bli raskt sammen med mannen man har truffet, med det følge at han ganske så automatisk flyttet inn. Var slik her i huset, at mannen flyttet inn ca 2 uker etter vi møtte hverandre, og før vi offentliggjorde at vi var sammen. Han bodde veldig langt fra meg, og jeg kunne ikke flytte. Så han kom på besøk, og ble igjen på en måte... ingenting var planlagt.¨Så vi har begynt med "hverdagen", istedet for at den innhentet oss etter flere måneder med forelskelse, dating, flyving på rosa skyer osv. Jeg føler kun trygghet av å ha ham her, er svært forelsket i ham, og har aldri hatt en som har vært SÅ god mot meg før, noen gang. Begge to er nesten avhengige av å ha hverandre her, og det føles absolutt ikke gått å sove en natt alene hvis han må dra et par dager til hjemstedet.

Vi har tatt den "seriøse" snakken om syn på barn, barneoppdragelse, ekteskap osv allerede før vi ble sammen, og har ganske samstemte meninger om ting.

 

Flere som har opplevd noe slik? Dele erfaringer/utfordringer osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njei, ikke på samme måte. Men vi ble sammen i september (hadde datet litt i forkant) og jeg ble gravid i desember. Så kjøpte vi hus sammen i januar. Så det gikk jo litt unna i svingene, men vi er like lykkelige nå etter 5 år sammen :)

 

Utfordringen for min del var jo at han kanskje ikke var så huslig av seg som han ga utrykk for når jeg var på besøk hos han. Ikke er han så pratsom som det han ga utrykk for heller... Men bortsett fra det så har vi relativt likt syn på ting, og fungerer supert i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...