Gå til innhold

Tips til en flink fastlege i Osloområdet mottas med stor takk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny fastlege, jeg er ikke fornøyd med hun jeg har:)

 

Noen som kan anbefale en flink en i oslo og omeng?

 

Takker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eivind Kamøy. Veldig flink lege, hyggelig og tar deg på alvor. Synes mange leger kan være ganske arrogante og ha så fryktelig dårlig tid (det har de jo som regel, for all del), men det handler om å ikke vise at man egentlig vil bli forest mulig ferdig. Synes han er flink til å forklare ting grundig, og dessuten er han flink til å småspøke litt, og noen ganger kan det lette på stemningen.

 

Det skal nevnes at han er en populær lege, så du må følge med og se om det blir ledig. Han holder til ved Skårer legesenter i Lørenskog (innebærer litt reisevei for min del, men det er det helt klart verdt).

 

Lykke til med valget, det fins sikkert mange andre flinke leger der ute, men Kamøy er mitt tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan tipse deg om mange leger du ikke bør ha hvertfall... hvor i oslo vil du ha lege da? (jeg jobber endel med disse fastlege rundt i oslo, derfor jeg har et inntrykk av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.32, Da er det jo veldig positivt at du ville svare på tråden min da!:) Ja, det er nok mange man ikke burde ha, og det gjelder hun jeg har nå også! huff:)

 

Samme hvor det er i oslo egentlig, bare det er lett å komme seg dit med offentlig transport. Majorstua-Frogner hadde vært perfekt, men jeg er ikke så kravstor:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke H.I og mener ikke å blande meg inn, men lurer på om du har noen tips til fastleger i Frogner bydel, helst i Majorstuen området, eller St.hans haugen, Ullevål området(vil gjerne ha kort avstand, liker ikke reiser langt vis jeg er uggen..hehe...). Er ikke fornøyd med min fastlege her på Majorstua. Har hatt henne i flere år så føler jeg har gitt henne flere sjanser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....

 

Hold deg unna Colloseumklinikken med mindre Aarskog får noen ledige plasser til pas.

 

Solbakken, Kristine Selmer, Gardelegene Medisinske Senter, Sørkedalsveien 148, 0754 Oslo. Har godt inntrykk av henne.

 

Tunby, Jan Reidar, Thereses Gate Legesenter, Thereses Gate 35 B, 0354 Oslo.

 

Noen forslag, men som sagt dette er hva jeg synes. Men det er mye rart rundt omkring altså.

 

12.32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet en dame og hun virket veldig bra i forhold til alt hun hadde forsket på...hehe.. jaja så jeg tok henne jeg da. Er jo helt umulig å veldig liksom. Men hun så hyggelig ut på bildene og utifra det hun hadde sagt til diverse medier virket hun veldig forståelselsfull, så jeg tok en sjans.

Tenker at det går vel ikke ann å finne en verre fastlege enn jeg hadde. Hun jeg valgte er forresten på Majorstuhuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå krysser jeg fingerene for at det ikke kommer noen å sier ': Ånei ikke velg henne, hun er gal!! hehe.. huff det er så vanvittig vanskelig å finne en god fastlege. Jeg håper virkelig jeg har funnet en ålreit en nå. Hadde en kjempebra fastlege fra jeg ble født til jeg var i 20årene men så flyttet jeg fra hjembyen så måtte bytte, gikk jo ikke ann å ha fastlegen sin flere timer unna. Hun nye har jeg hatt i fem år men orker ikke mer. Så nå satser jeg på at hun trine bjørner er ålreit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare slå et slag for min fastlege Vidar Rekve på Nordseter Legekontor. Har hatt han i maaaange år. Han er flink, nøyaktig, og tar seg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk akkurat det samme! At noen skal kommentere at det var et svært dårlig valg! haha;) Skal litt til å bli verre en hun jeg hadde fra før så satser på at det går bra:) visst ikke har jo vi et bytte til!

 

Det er utrolig vanskelig som du sier.... man har jo ikke peiling! jeg har googlet mange uten at det i det hele tatt har kommet opp noe info, så man må bare prøve seg frem antar jeg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja men da får jeg bare ønske deg lykke til, så håper jeg at vi begge vi blir fornøyde med vår nye fastlege. Kanskje vi til og med hadde den samme fastlegen fra før, men det får være i uvissheten. Det viktigste er at vi forhåpentligvis blir fornøyd nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan si at fornavnet hennes også begynte på T;)

 

Håper vi blir fornøyd ja! lykke til til deg også!:) Jeg skal dit nå første gang for å få henvisning til gyn forhåpentligvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke samme :)

Men husk at byttet gjelder fra 1.oktober da. Men vet du om den nye fastlegen ordner med journalen? Du skjønner min forrige fastlege har ingen sekretær så da må jeg ringe legen å be henne sende journalen til den nye fastlegen, eller ordnet de på det nye fastlegekontoret det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg, det er ingenting som haster så det går fint:) Når jeg byttet fastlege sist så måtte jeg få ettersendt jounalen min på egenhånd, altså jeg måtte ta kontakt med min gamle lege å få hun til å sende den til den nye...:)

 

Visst hun ikke har sekretær kansje du bare kan sende henne en mail?

 

Eller hør med det nye kontoret om de tar saken!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff æsj, har ikke lyst til å ringe henne altså. Men det går vel kanskje ann å sende mail. Har ikke skjekket om hun har mail engang. Men kommer til å høre med den nye legen om de kan fikse det, vis ikke så får jeg gjøre det selv. Altså hun gamle legen har jo nesten 2000 pasienter på lista si, tviler på at hun husker eller bryr seg om jeg bytter liksom..hehe.. men alikevel, jeg er liker ikke å ta sånne tlf, feig som jeg er..hahha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...