Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært sammen med mannen før han/du fridde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halvannet år. Men det tok likevel 6 år før vi giftet oss. Ganske teit, i grunn. Synes egentlig man skal ha en dato innen 2 år klar, når man forlover seg. Men ting tok tid... ble da gift til slutt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 mnd ;) Vi giftet oss et år etterpå og har vært lykkelig gift i 8 år nå! Alt gikk fort i svingene, men sånn er det bare når man har møtt sin sjelevenn :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år så langt. Vi har fått barn og kjøpt hus, og snakket om at vi skal drøye litt med bryllup, men det kommer nok. Forlovelse mener jeg skal vare et års tid, så det må logisk nok vente. Sist forhold varte 6 år, og da jeg gjorde det slutt røpet han at han hadde kjøpt ring og skulle til å fri. Takk og lov at jeg stakk i tide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har vært med mannen i 5 måneden - var det han som fridde, eller var det du som gjorde det? Jeg ønsker på sikt å gifte meg med min kjæreste/samboer, men vet ikke om det blir for tidlig å fri til ham etter f eks 1 år sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fridde etter 14 mnd, ventet litt over 2 år med å gifte oss pga jeg ville være sommerbrud, men ikke med stor mage;) Vært sammen i straks 7 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han fridde etter 3 måneder. giftet oss 1.5 år etter. ble utsatt pga jeg var gravid, vi har hvert gift nå i 2 år, har to barn, eier eget hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7mnd, fridde han å hadde forlåvelsesringene klare, nå har det gådd 5 år, å vi er enda ikke gift da :) men lykkelig forlåvet ;) det blir vel når vi får litt bedre økonomi, har vi snakket om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart 7 år og løpende...

 

klart jeg kan fri selv, men han er så stor motstander at svaret vil bli nei... det orker jeg ikke...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fridd til 11 mnd etter vi ble sammen og giftet oss 3 år etter :) Skulle egentlig giftet oss i fjor, men pga baby ble det utsatt et år og jammen ble det ikke en gravid brud denne sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 måneder. Han fridde. Gift 6 mndr efterpå. Nettopp feiret 8 års bryllupsdag, 3 barn og en på vei :)

 

Jeg ønsket ikke samboerskap, kanskje derfor han fridde så fort. Ikke av religiøse eller moralske grunner, kun fordi jeg alltid har villet ta aktive valg og ikke liksom "gli" inn i noe uten egentlig å ta stilling til hva jeg ønsker eller hva det skal lede til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen i mars og forlovet oss til st.hans (23.juni) samme år, giftet oss i august det påfølgende året. Har vært gift i 8 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært sammen ca 1,5 år da vi bestemte oss for å gifte oss, ingen fridde.

 

Giftet oss 6 mnd senere og har nå vært gift i 11,5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...