Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Har fått i gave. Pleier å kjøpe Reima, HH eller Reflex og lurer på å bytte. Barnet er 1 år.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Helt ærlig så tror jeg at hva som helst kan duge for en ettåring.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Takk for svar Flere som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 De dressene er vanntette og varme men som billigdresser flest så puster de utrolig dårlig og dressen er tung og fryktelig klumpete for en en 1 åring. Jeg hadde byttet!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Den kom ut nest sist i årets vinterdresstest i Sverige. Jeg har testet billigdress iår, og kjøpte da KappAhl sin som kom ut nesten i toppen på samme test. En ettåring sitter mye på rompa i snøen. Synes derfor det er ekstra viktig at den har ekstra isolering i baken og er tett og varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå