Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 svigermor mener vi har store problemer, hun mener vi ikke er riktig i hode. ho mener at foreldre skal ut med venner hver helg, sende ungene til besteforeldre og nyte livet uten unger. dette er noe vi aldri har gjort.. vi er med venner men har ungene enten med eller ute hver for oss. men vi sender ikke ungene vekk for og være med venner hele tiden. for dette så går hun rundt og sier at vi er dumme og ikke riktig i hode.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Hva som er vanlig er jo veldig forskjellig. Det finnes jo en gylden middelvei? Vi er ute en gang i året, kunne sikkert vært lurt å gjøre det litt oftere.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Hver helg var vel kanskje litt drøyt, men å kunne gå ut sammen noen ganger syns jeg bare er koselig Jeg går heller ut med mannen min enn bare med vennene mine. Er jo veldig koselig for både barna og besteforeldrene å kunne kose seg alene:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Vi har brukt min mor litt, men ingen andre. Vi har vært på kun en fest og vært ute og spist et par ganger.Lille skrull er 8 mnd. Høres ut som din svigermor har lyst til å være mye sammen med barna og det er jo hyggelig, men virkelig ikke måten å gjøre det på da.. Det er ikke normalt å gå ut med venner hver helg og nyte livet uten barn når man har barn. Virker noe spesiell denne svigermoren din.. Veldig lite koselig at ho sier sånn da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå