Gå til innhold

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her!


Gjest Mothertotoo <3

Anbefalte innlegg

Gjest Mothertotoo <3

Skulle ønske at denne siden ble tatt bort...fordi det er faktisk mange som sier uhemma mye dritt her.

 

Skjønner ikke at den er nødvendig i det hele tatt.

 

Hadde alle fulgt reglene hadde det vært noe annet.. :/

 

At hvis det var ting man lurte på el ville si uten nick...men uten å bli dømt,el snakket stygt til. Så skulle det gå bra....

 

Tror det er mange som er veldig sårbare,og det er vanskeli å legge stygge ord til side :`(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg!

For min del er ikke anonymforum "skadelig" for meg lenger. Men det er ikke lenge siden jeg kunne bli lei meg over kommentarer til innlegg jeg skrev og svarte på. Jeg er heldig og har en snill og god mann som setter meg på plass dersom jeg blir irrasjonell, og han sa engang til meg: "Ikke hør på disse gale kvinnene på forumet, de kjenner ikke deg og har ingen rett til å si at du er på en bestemt måte".

I dag styrer jeg unna krangling på forumet. Jeg svarer gjerne med nick, fordi jeg står for det jeg mener. Det er mange hyggelige folk her inne, mens noen virker skikkelig forstyrret:/

 

For å ta vare på folk her på forumet som er nærtagne burde man fjerne hele anonymsida, kun fordi det er noen her som slenger uhemmet med dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mulighet kunne jo ha vært at dersom man skrev mye dritt i et svar så ble anonym endret til nick slik at vedkommende måtte stå for det en sa. Administratorer av siden skulle fint kunne klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er høyst frivillig å være på anonymsiden. Dere som ikke er fornøyd med den kan la vær å være her inne. Ellers burde det bli bedre moderering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mulighet kunne jo ha vært at dersom man skrev mye dritt i et svar så ble anonym endret til nick slik at vedkommende måtte stå for det en sa

-----------

 

Og hvilken glupost skal bestemme hva som er dritt og hva som er gode råd og hva som er sannheten???

 

Har du glemt at vi faktisk har full ytringsfrihet her i landet.

Her kan vi faktisk mene og skrive det vi vil såfremt det ikke begrenses av norges lover, og dermed basta.

 

Liker du ikke det, så har du nok ingenting å gjøre på anonyme nettforum. Da må du heller finne deg et forum som krever godkjenning og nick osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gluposten heter moderator og er allmektig. Og om du ikke liker det, kan du bevege deg til andre anonyme nettfora hvor du slipper å være urolig for å bli utpekt.... Eller bruke ett anstendig språk.

 

Om det fortsatt skal være lov å uttrykke seg som man vil anonymt på norske nettfora, er fatisk til debatt i pressemiljøene med redaktørforeningen i spissen.

 

har blitt veldig aktualisert etter 22.7.

 

Synes ideen med at moderator kan endre nicket ved utilbørlig drittslenging er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mothertotoo <3

Glupost el.ikke..

Jeg tenker slik at man kan jo være snille med hverandre.

Ytringsfrihet greit.

Men man trenger jo ikke å ha ut av seg så mye stygt :(

 

Jeg syns heller ikke at de som skriver stygge ting skal få vist nicket sitt. Det blir jo feil...Tenke sjæl,som i sangen! ;)

 

Jeg tror hvis vi hadde blitt kvitt disse sidene,så hadde disse fæle vonde kommentarene blitt borte.

Vi er jo kvinner,mødre,jenter....støtt hverandre sier jeg bare! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville være en fantastisk årlig idee og sansynlig vis ikke lovlig. Da ville vi ha en situasjon er moderator skulle sitte å vurdere hvem som skulle hengs ut og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter.

Dere diskuterer at folk slenger dritt, og så gjør dere det samme selv.

Nå må vi være litt greie med hverandre.

 

Anonymforumet er til for at dere skal kunne diskutere ting som dere naturligvis ikke vil signere med nick på.

Og selv om man egentlig er anonym bak nick også, så er det såpass mange som har vært her i mange år, og som har blitt kjent med hverandre og nicket.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når jeg ser svar som:

 

"Er du helt tykk i huet eller? Håper virkelig barnevernet kommer og tar barna dine"

eller

"Stakkars mannen din som må holde ut med et troll som deg"

 

Dette ser jeg på mer som mobbing enn konstuktiv kritikk og det vil jeg tro en moderator vil kunne klare også. Jeg synes ikke det er rett at folk skal kunne skjule seg bak anonym når de legger ut slike og tilsvarende kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt gjenta meg selv under nick:

Gluposten heter moderator og er allmektig. Og om du ikke liker det, kan du bevege deg til andre anonyme nettfora hvor du slipper å være urolig for å bli utpekt.... Eller bruke ett anstendig språk.

 

Om det fortsatt skal være lov å uttrykke seg som man vil anonymt på norske nettfora, er fatisk til debatt i pressemiljøene med redaktørforeningen i spissen.

 

har blitt veldig aktualisert etter 22.7.

 

Synes ideen med at moderator kan endre nicket ved utilbørlig drittslenging er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med HI. grunnen til at man går på anonym forumet er at det er mest trafikk her og størst sjangse til å få svar/tilbakemelding på spørsmålene sine. spør du på skravle kan du risikere å gå uten svar en uke eller to. Men hadde ikke anonym forumet eksistert hadde nok skravle blitt sitt gode gamle igjen. Jeg har vært her i 6 år nå, og det er så mye drittslenging at jeg blir matt! men jeg gidder ikke bry meg om det lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...