Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 vi ha små unger. vi nektet lenge overnatting hos andre for eldste ungen da alle bodde så langt unna oss. vi lot eeldste overnatta hos mormor når vi flyttet nærme henne.. men de andre besteforeldrene bor enda en time unna oss og jeg føler meg ikke trygg på de. derfor ingen overnatting enda. de drikker og røyker rundt andre og vil ikke ha ungene mine rundt det. nå er minste snart 1 år og koser seg masse med mormor, men ikke med bestemor. samme er det for ungen på 3 koser seg med mormor men ikke bestemor. 3 åringen går rundt og sier bestemor ikke snill. vet ikke hvorfor men sånn er det. mamma ser ungene mye. vi nekter ingen og se ungene, men ønsker ikke overnatting langt unna oss. trenger litt råd. mannen vil sende ungene til sine foreldre for overnatting. jeg vil ikke. stoler ikke på de. og føler meg ikke trygg på de. de viser gang på gang rundt barna at de ikke einer seg. dytter i de sukker, setter ungen til bading og går fra ungen, kan sleppe ut ungen uten mer tanker, mens dem sitter inne. bor ved en trafikert bilvei. argumentene mine holder ikke for mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå