Gå til innhold

Gutt eller jente i magen, hva tror du? :)


GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Eg tror at det blir en gutt til :) Hadde vert veldig koseligt med en av hver, er jo så mye fint jente tøy osv:)) Det blir 3 år mellom barna så da får di kansje best "forhold" viss dette også er en gutt(?) :)

Spennende å se, UL 17. oktober! =o)

Hva tror dere at det er, eventuelt hva har dere ifra før av?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en gutt fra før som er født i mai 2010. Jeg tror det blir en jente men håper mest på gutt, mens han tror det blir en gutt og håper mest på jente. ;) Vi gleder oss veldig til ultralyden om en måned. :D Men vi blir nok like glad, uansett hva det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er helt overbevist om at det blir jente, og sist han var det så ble det også :-)

 

Derfor går jeg rundt og hele tiden kaller den lille junior, litt på ert da, og da korrigerer han meg og sier lillesøster!

 

Blir veldig spennende å se, men helt ærlig bryr vi oss egentlig ikke! Blir det gutt så blir det morro for da får vi en av hver, blir det jente så blir det morro for siden det bare blir to år imellom så får de kanskje et godt venninne forhold :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 4 år, og har guttefølelse denne gangen også:) Sikkert fordi vi er vant med å ha gutt... Helt det samme hva det blir, så lenge babyen blir velskapt! Men hadde vært litt stas med en av hver... Blir spenndende å se i mars når babyen blir født:) Her skal vi ikke vite hva det blir på UL;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur det blir jente, blir spennande å sjå!:D Sist følte eg det vart gut (men håpa mest på jente), det vart gut;) Så stemte den gong, lurer fælt på om eg har rett no og. Storebroen seier han har lyst på lisjesyste, men i det ssite har han blitt meir åpen for beggedeler (hadde vore dumt om han blir skuffa over ein bror:P). 1mnd og 6dagar til eg har svaret!

*gledar meg!*<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en gutt fra før og har følt helt siden positiv test at dette også blir en gutt.. Jeg er helt skråsikker på det! samboeren min ønsker seg en jente, og hver gang vi snakker om det så sier jeg: Det blir en gutt!!! Jeg bare vet.. Helt merkelig følelse i grunn... Nå skal det også nevnes at svangerskapet med min forrige gutt var helt likt dette. Akkurat samme formen og symptomene kom samtidig som sist. Her må vi også vente lenge på å få det bekreftet ettersom vi heller ikke vil vite.. Men jeg vet det jo, en gutt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest tro på jente denne gangen. Har to gutter fra før, så det blir ekstra spennende på ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir jente.Samboeren min tror gutt.Jeg har gutt og jente fra før.Det blir spennende neste uke.Da skal vi på ultralyd :) Gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...