Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Oline?


magegullet

Anbefalte innlegg

Jeg syns personlig dette er et nydelig navn..og noe som ikke alle andre heter.. (på en måte)

Jeg var så dum å nevnte dette for min "kjære" svigermor..

"Æææsj så stygt.. høres ut som ei gammal budeie på 80 år"

Assa...går det ikke ann å si det på en litt annen måte om man ikke liker det da i det minste?!

Syns dere det er et forferdelig navn? :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg :-) Er veldig glad i gamle norske navn. Og når det gjelder svigermor, så kommer hun bare til å føle seg dum når visst dere kaller henne for Oline, og hun husker på hva hun sa om det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Oline er et helt nydelig navn, har hatt lyst på det selv til jenta vi venter, men vi kjenner to som har gitt døtrene dette navnet så da føler vi at det er litt brukt opp for vår del. En god ide kan være å snakke minst mulig om de navnene man er mest glad i til f.eks svigermødre, veldig synd om de skal få ødelegge en god magefølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i svigermor! ;D Vi nevnte navnet på vår lille gutt til svigers og de ble ikke særlig imponert! MEN det struntar vi i. Vi synes ihvertfall at Elias er et flott navn. :) Og Oline er et supert navn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig fint navn. Generasjonen over oss har nok andre preferanser enn oss når det gjelder navn. Opplevde dette også med mine foreldre, men de blir vant til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :D Da ER Oline et nydelig navn. Tusen takk for alle tilbakemeldinger.

Jeg angrer veldig på at jeg har sagt noe ja.. Hun har rett og slett ikke noe med det.!! Og godt er det :)

 

Forresten...Elias er et kjempe fint navn. Jeg stemmer for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...