Gå til innhold

Tips til god vogn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har en forkjærlighet til Simo liker aller best dypvogn hvor jeg kan bytte til sitte del når ungen er "stor nok"

 

ellers så har jeg også hatt en emmaljunga edge duo combi jeg var veldig fornøyd med den også bortsett fra teleskop styret som det på akkurat min vogn var litt tull med da jeg ikke kunne dra den omm et trappetrin for da sklei teleskop styret ut og vogna sto likefint på trappetrinnet nedenfor. ikke ofte man trenger å gå opp en trapp slik men litt greit at det funker. det ble repparert flere ganger men jeg ga opp den vogna pga det.

 

ellers en veldig god vogn.

 

jeg liker litt store og kraftige vogner. jeg bor på landet og det er langt ågå mellom ting er og greit og ha ei god myk og romslig vogn for baby med god plass til fek voksiposen.

 

men liker du små lette vogner har jeg lite erfaring men vet at min veninne er velig fornøyd med sin quinnie husker ikke hvilken type det er men den er med tre hjul svingbart forhjul dyp baggen er forholdsvis liten syntes jeg da men ellers ser den ganske stilig ut.

 

dette er jo ikke spesielt billige vogner men det går jo ann å kjøpe brukt å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har Emmaljunga city cross og er kjempefornøyde! Den er liten, samtidig som det en veldig romslig. Det er en av de letteste firhjulingene på markedet og jeg har ingen problemer med å løfte den. Vi kjøpte city bag til og den er er akkurat passe stor. Også er vogna kjempefin!

Passer godt til meg som er liten og mannen som er høy. Også er det punkteringsfrie dekk.

Veldig god på all slags føre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...