Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Det skjedde nemlig nettopp her hos oss også, og jeg ser noen andre skriver om det her i dag. Er dette noe de fleste opplever?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Veldig mange jeg kjenner har opplevd det, inkludert meg, så ville nesten tippe det, uten å være for skråsikker.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Ha,ha,ha...nei er du gal. Håper virkelig ikke det er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 ja tror ikke det er uvanlig akkurat, Sønnen min har gjort det flere ganger. Han åler seg fram og tilbake når han sover, og plutselig så er kanten der. Er en grunn til at de gjerne ligger i sprinkelseng fram til en viss alder...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Skjedde her og da tulla vr 6 mnd.... det var et mareritt!!! I dag er hun 4 år, har enda ett sånn lite innhukk i panna i huden. Vevet døde der hun traff, men det ville gro seg friskt igjen sa lege. NEI!! Det skal ikke skje. Det var min mann som skulle stå opp med tulla... så sovna dritten!!!! Lille jenta kunne krype... så hun krøp ut av senga stakkars!!!!!! HAtet mannen min i noen uker etter det! Hun kunne seriøst blitt drept!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Vi har aldri opplevd det, men så har de aldri fått ligge i senga vår uten at vi har ligget en på hver side etter de har klart å rulle rundt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Det har skjedd 4 ganger allerede og gutten er 10 mnd. Det er grusomt og jeg vil ikke ha han i senga mer, null samsoving. Til guttens beste!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Hvis babyen klarer å bevege seg rundt, enten ved å krype, krabbe eller å rulle rundt, er det fort gjort å ramle ned...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Ja, det tror jeg. Veldig mange pleier jo å ha babyen i sin egen seng for kos osv om morran, og plutselig en dag er babyen mer mobil, og ruller ut av senga. Her så skjedde det faktisk 2 ganger. Huff. Første gangen hadde vi lagt i senga å sovet, og kost en hel morgnen, jeg gikk på do, babyen rullet ut av senga. Datt oppi en haug med klær. Grein ikke, for slo seg jo ikke, landet jo godt og mykt. Andre gangen ålte han seg rett ut av senga. Passet rett og slett ikke ordentlig på, for trodde jo ikke at han kom til å klare det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #10 Skrevet 19. september 2011 Men hvorfor i alle dager har dere ikke satt noe foran senga slik at babyen ikke har mulighet til å falle ut? Det trodde jeg var vanlig.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #11 Skrevet 19. september 2011 Jeg opplevde det aldri med første, men nr.2 har gått i gulvet en gang hun lå å sov i voksensenga alene. Hun samsov lenge med meg og på mårningen når hun fortsatt sov måtte jeg opp med storesøster og ville ikke vekke lille. Vanligvis brukte hun å gi fra seg lyd når hun våkna, men denne dagen bare krabba hun rett ut mot kanten og gikk i gulvet. Gråt, men det ga seg fort og det ble verken kul eller noe, men ekkelt var det. Tror hun var 7-8 mnd da.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 Har jeg aldri opplevd. Men har ikken babyen oppi senga (med unntak av litt amming og sånn de 2 første månedene). Her i huset har alle egne senger hvor vi sover godt i.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 Ta deg en valium 10:54. Han er et menneske. Neste gang er det du som glipper.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 Jeg har fire barn, aldri skjedd her...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 Gutten min har sikkert ramlet ut av senga like mange ganger som han har snublet og gått på trynet. Men ikke alltid i sovesammenheng, han bruker å leke i både min og hans egen seng på dagtid (nå har han storgutt-seng, er 2 år). Han er en klums uten like - en sånn som ramler mens han står i ro, nesten.
3 nøtter til Askepott Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 Vi har dyttet senga våres helt inntil veggen på den ene siden så ligger vi ytterst og ungen innerst så han har ikke sjans til å falle ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå