Gå til innhold

Positiv til nav :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har levert en søknad om dagpenger på onsdag forrige uke, og søknaden ble klar og godkjent på fredag. Så to dager tok det :) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at du melder det, for her inne er det bare dritten om NAV som kommer ut.

Jeg har aldri hatt trøbbel med NAV på 15 år, men er vel sikkert et unikum jeg da:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mine problemer med nav, men var i grunn min skyld. Jeg var treg til ditten og datten, men nav har alltid hjulpet meg best mulig :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh! positift! gått å høre noen får slik behandlig da!

heh, gubben knakk ryggen i feb. 09.. (arbeidulykke) å fikk ikke sykepenger før i begynnelsen av mai 09.. å da hadde vi en unge på 6mnd.. glad vi har snille foreldre som hjalp oss de mnd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ! Jeg er også positiv til nav. Aldri vært noe problem eller tull me de for meg. "Alltid" fått det jeg har søkt på etter en kort stund uten noe styr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha bodd både her og der er min erfaring av Nav i mindre kommuner mer behjelpelige enn de kontorene man finner i storbyene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk utbetalt foreldrepenger 2uker etter jeg sendte søknaden og da var påsken med på de to ukene, så jeg er også veldig fornøyd med dem når det gjelder utbetalinger. Riktignok er de ikke så flinke til å motta beskjeder på mail, men et par ekstra mail, så har det gått bra det også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe med nav å gjøre jeg, eller jo jeg får barnetrygd derfra, men jeg aner ikke hvilken tid i mnd den kommer inn engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid selv fått kjapt svar på diverse søknader og endringer hos NAV. Så jeg skal ikke klage.

 

Men skjønner at de som må vente i laaaang tid på sykepenger o.l. kan bli frustrerte. Er ikke alle som har en buffer på 6 mndslønninger.....

 

Men problemer jeg har opplevd med nav (mitt lokalkontor) er at ingen kan svare på noen ting. Jeg blir alltid satt videre til en annen på lokalkontoret eller til forvaltning.

 

Et eksempel. Jeg ble videresendt 4 ganger. Siste jeg snakket med begynte å kjefte på meg for hun skulle jo ikke snakke med kundene fikk jeg beskjed om. Jeg forklarte hvorfor jeg hadde endt opp på telefon hos henne, og må si jeg var veldig fortvilet.

 

Heldigvis beklaget hun seg og forklart at dette jeg lurte på var noe lokalkontoret skulle kunne svare på.

 

Har også opplevd et par ganger før også hvor jeg blir satt over fra lokalkontoret, hvor jeg får vita av den jeg blir satt over til at dette er lokalkontoret sin jobb.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye jeg har hatt med NAV å gjøre, men det lille som har vært har vært veldig bra. Det eneste jeg kan sette fingeren på må være den lange telefonkøen... sukk.... Sendte en mail for et år siden (etter å ha sittet en halvtime i kø uten å komme igjennom) og den har jeg enda ikke fått svar på;))

 

Men ellers har jeg bare snakket med hyggelige og hjelpsomme folk.

 

Tror nok mange som er i kontakt med NAV og mener de er fryktelige vanskelige er en del vanskelige selv. Jobbet sammen med ei dame en gang som bare hadde dritt å si om NAV osv osv, men alle vi andre satt vel egentlig bare å tenkte at vi faktisk var enige med NAV. Herregud for et kvinnfolk og stakkars de saksbehandlerene som hadde med kjerringa å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror mye av problemet ligger i lokalkontorene.. har også følt å ikke få svar på noen ting, måtte ringe til "høyere makter" får å få svar, å da fikk jeg vite at dette skulle lokalkontoret informere om.. heh, også en gang.. skulle jeg søke om engansstønaden, å mannen som sto i skranken kunne ikke norsk en gang... så han måtte få en ifra et kontor til å komme å vise meg hvor jeg fannt søknaden.. da ble jeg overgitt, når de har som jobb å informere å yte en service til kundene sine, burde de kunne norsk... :)

 

men, har også fått mye positiv hjelp da, det skal sis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig positiv til nav. Uten deres hjelp og støtte hadde jeg ikke kommet meg ovenpå igjen. Bare møtt flotte mennesker som har møtt meg med med forståelse og et ønske om å hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...