Gå til innhold

Utålmodig!


lilletjukka ;o)

Anbefalte innlegg

Termin 16, ennå ikke født, og ingen tegnpå at babyen skal komme i nærmeste fremtid!

 

Er rimelig lei!!!

 

Forrige gang fødte jeg tre uker før tiden, så jeg hadde jo håpet på en litt tidligere fødsel denne gang også. Lillegutt fyllte ett år for bare to uker siden, så jeg har friskt i minne den graviditeten og fødselen. Lett som en lek gjennom alt.

 

Denne gang derimot, er det tungt og varmt og slitsom og vondt osv. Gleder meg til å hilse på den lille jenta som ligger inni her og koser seg, men kjenner at jeg akkurat nå nesten er sint på henne for at hun somler så fælt.

Det går jo selvfølgelig over i det øyeblikket riene starter :o)

 

Far er like utålmodig og maser på meg hele tiden om jeg kjenner noe nytt - blir lei av det også....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin 14 sept og er så sykt lei. Dette er en tung dag. Bare gråter. Gidder ingenting og ingenting muntrer meg opp. Gidder ikke engang se på babytøyet for å trøste meg for nå virker det så usannsynlig at det i det hele tatt skal komme noen baby. Fødte 2 uker før sist så det er helt sprøtt å være nesten en uke over termin nå. 4 dager til igangsetting er ikke lenge men jeg håper så at det starter av seg selv, dette er kanskje siste baby og vi skal egentlig føde på ABC men det får vi ikke om det blir satt i gang. Vel vel, ikke så nøye hvor jeg føder for har mista helt gnisten og fødelysten uansett.

 

Huff nå syter jeg veldig, men det er akkurat det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...