Gå til innhold

Fy dere, skam dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har dere engasjert meg så mye at jeg har sittet på denne siden i 1 time. Hadde det ikke vært på grunn av DERE så hadde jeg vært ferdig med husarbeidet nå :(

 

Jeg kommer til å sende en mail til moderator å be om å stenge DIB mellom 8 og 10...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha :) Sånn er det med meg også, utrolig hvor fort tiden flyr her inne.

Men du; søk fra 10-12 da. Man gidder vel ikke gjøre husarbeid klokka 8 på morgenen... hehe

Skrevet

Sant nok, hilsen HI... som enda sitter her... kremt!

Skrevet

Altså, forskning viser at man gjør lettest husarbeid i 16 tiden på dagen - søk da istedet!!! Sitt her med god samvittighet - forskning viser!!!

Skrevet

haha, jaa har samme problemet gitt, har masse som jeg må gjøre.. meeeeen... "ska ta det snart"

Skrevet

Jammen da er det full rulle her, men alle barn hjemme, middagslaging og aktiviteter som skal på etter det...

Skrevet

Og jeg er så høflig at jeg gir henne et solid spark i rævva så hun kan komme seg ut og gjøre noe fornuftig ;)

 

Håper noen kan sparke meg om ti minutter for da må jeg ut.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...